خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی به ستاره رئال دروغ گفت!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۱۶

براهیم دیاز با وعده‌های کارلو آنچلوتی به رئال برگشت، ولی در بازی‌های پیش فصل متوجه شد که در ایده‌های او جایی ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آاس، براهیم دیاز پس از دو سال حضور قرضی کاملا موفق در میلان به رئال برگشت. جدایی مارکو آسنسیو باعث شد تا کادر فنی رئال حکم به بازگشت براهیم بدهد و ستاره اسپانیایی پس از صحبت با کارلو آنچلوتی متقاعد شد که قید حضور دائمی در میلان را بزند و برگردد.

در واقع میلان قصد داشت قرارداد براهیم را دائمی کند، ولی رئال مخالفت کرد و براهیم نیز ترجیح داد مقاومت نکند و به رئال برگردد. او در تمرینات پیش فصل و قبل از عزیمت به تور آمریکا بسیار خوب کار کرده بود، ولی در چهار بازی پیش فصل رئال برابر میلان، یونایتد، بارسا و یوونتوس حتی نتوانست در مجموع 100 دقیقه هم بازی کند. براهیم یکی از سه بازیکنی بود که دقایق حضورش در این بازی‌ها به 100 نرسید. تنها دو بازیکن رئال (نیکو پاز و اودریووسلا) کمتر از او بازی کردند که اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی بود.

براهیم با 93 دقیقه حضور در میدان در بازی‌های پیش فصل متوجه واقعیتی جدید شد. اینکه او بر خلاف وعده‌های قبلی، کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت رئال دارد و باید هر دقیقه حضورش در میدان را غنیمت بشمرد و تلاش کند ارزش‌هایش را به کارلو آنچلوتی ثابت کند.

هفته بعد رئال در سن‌مامس باید به مصاف بیلبائو در هفته اول لالیگا برود و براهیم قطعا کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. این چیزی نبود که براهیم انتظار داشت، ولی او آماده است تا این چالش بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز