خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداران نوجوان و جوان ایران بدون مدال ماندند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۳۶

اولین نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا موفق به کسب مدال نشدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی هند در حال برگزاری است. آنیتا فیضی و محراب دواسری برای ایران روی تخته که هر دو وزنه‌بردار در گروهB وزنه زدند و موفق به کسب مدال نشدند.

آنیتا فیضی با رکورد ۸۳ یکضرب، ۸۳ دوضرب و مجموع ۱۴۶ کیلوگرم در رده نوجوانان دسته ۴۹ کیلوگرم چهارم شد.  او با همین رکورد در رده جوانان در جایگاه ششم قرار گرفت. 

دختر وزنه‌بردار ایران رکوردهای یکضرب و مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان ایران را به نام خود ثبت کرد. 
در رده نوجوانان هفت نفر و در رده جوانان نیز هفت وزنه‌بردار به رقابت پرداختند که در رده نوجوانان نماینده چین‌تایپه و در رده جوانان نماینده ویتنام اوت شدند. 

محراب دواسری در دسته ۶۱ کیلوگرم با رکورد ۱۰۷ یکضرب، ۱۳۸ دوضرب و مجموع ۲۴۵ کیلوگرم در رده نوجوانان پنجم و در رده جوانان هفتم شد. او رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع نوجوانان و رکورد دوضرب جوانان دسته ۶۱ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

۱۰ نفر در رده نوجوانان و ۹ نفر در رده جوانان شرکت کردند که نماینده ویتنام که در هر دو رده حضور داشت اوت شد. تیم ملی وزنه‌برداری ایران با ۱۰ وزنه‌بردار دختر و ۱۵ وزنه‌بردار پسر در  دو رده سنی جوانان و نوجوانان شرکت کرده است.

تیم ایران سه‌شنبه هفته جاری نماینده دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز