خبرگزاری کار ایران

کاپ بسکتبال آسیا - چین؛

تیم ملی بسکتبال ایران به سومین پیروزی خود دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۶۸

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که در کوارتر نخست ۲۰ بر ۱۳ مغلوب هند شده بود و نتیجه نیمه نخست را نیز ۲۹ بر ۲۶ به حریف خود واگذار کرده بود، اما در نهایت ۶۲ بر ۴۹ پیروز میدان شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدار دور مقدماتی پنجمین دوره رقابت های بسکتبال کاپ آسیا با شکست هند به سومین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در شهر ووهان کشور چین برگزار شد، تیم ایران با نتیجه ۶۲ بر ۴۹ برابر هند به پیروزی رسید تا ملی پوشان ایران با سه پیروزی و یک شکست به کار خود در دور مقدماتی این رقابت‌ها پایان دهند. تیم ملی بسکتبال ایران که قهرمانی دوره گذشته این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که در کوارتر نخست ۲۰ بر ۱۳ مغلوب هند شده بود و نتیجه نیمه نخست را نیز ۲۹ بر ۲۶ به حریف خود واگذار کرده بود، اما در نهایت ۶۲ بر ۴۹ پیروز میدان شد.

تیم ملی بسکتبال ایران که در گروه اول این مسابقه‌ها با تیم‌های ژاپن، هندوستان، اندونزی و چین همگروه بود در دور مقدماتی موفق به شکست تیم‌های ژاپن، اندونزی و هند شد و تنها شکست خود را برابر تیم چین تجربه کرد.

بنابر تصمیم کادر فنی و فدراسیون بسکتبال، تیم ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقه‌ها شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز