خبرگزاری کار ایران

خانزاده: ملوان تیمی با اصالت و با ریشه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۱۷

محمدرضا خانزاده، مدافع ملوان در خصوص شرایط تیم جدیدش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانزاده، مدافع جدید ملوان پس از بازی دوستانه با هوادار راجع به اوضاع تیمش و این بازی بیان کرد: خداراشکر شرایط تیم‌مان خوب است و از آن آب و هوای فوق العاده خوب انزلی اینجا آمدیم و شرایط سخت است. یک سال فوق العاده سختی را داریم و باید بسیار تلاش کنیم، متعهد و مسئولیت پذیر باشیم که بتوانیم رو سفید شویم. اولین بازی دوستانه ما بود و اینجا هوا سنگین‌تر بود اما باید به گل نخوردن و بردن عادت کنیم.

او در مورد اینکه ملوان فصل پیش عملکرد دفاعی خوبی نداشته و وضعیت خط دفاع تیمش در فصل بعد را چطور پیش‌بینی می‌کند گفت: خود من به شخصه اعتقادی به نفرات خط دفاع ندارم و دفاع تیمی خیلی تاثیرگذار است. دفاع سوپرمن نیست! این تیم است که باید یکدل باشد و در ساختار دفاع و حمله همه شرکت کنند.

خانزاده در مورد شرایط ملوان گفت: ملوان یک تیم با اصالت و با ریشه است و فوتبال بازی کردن در این تیم باعث افتخار هر بازیکنی است. هواداران باید صبور باشند، کادر فنی و نفرات قوی و یکدلی داریم و انشاالله بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او در مورد اینکه آیا هنوز به تیم ملی فکر می‌کند گفت: من تمام تمرکزم این است که در ملوان عملکرد خوبی داشته باشم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و آرزوی سربلندی تیم ملی در جام ملت‌ها را دارم و امیدوارم با این نفراتی که داریم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز