خبرگزاری کار ایران

خداحافظی علوی با نیمکت فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۲۱

سرپرست سابق فولاد خوزستان با انتشار پستی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، محمدعلوی هافبک سابق تیم ملی، فولاد خوزستان و پرسپولیس که طی چهار سال گذشته به عنوان مدیرتیم فولاد فعالیت می کرد با انتشار پستی که در آن کنایه و اشاراتی هم دیده می شود در اینستاگرام از هواداران باشگاه خداحافظی  کرد. 

علوی که در همین تیم فولاد به عنوان بازیکن چهره شد و از آنجا به تیم ملی و پرسپولیس هم آمد در این پست نوشته است: فولاد برای من خانه امن است که در آن به بهترین شکل پرورش یافته ام و به لطف شما هواداران توانستم به تیم ملی و اندک اعتباری در فوتبال داشته باشم. 

از بازگشت دوباره ام به فولاد چهار سال می گذرد و در این چهارسال خداراشکر بارها توانستیم لبخند را به لبان شما بیاوریم،  2 قهرمانی در فوتبال ایران و حضور در  جمع چهار تیم برتر آسیا  روزهایی بوده که باعث شده امروز امروز با سری بالا با شما خداحافظی کنم. لحظه خداحافظی تلخ است اما اکنون زمان آن رسیده. آرزوی آن روزی را دارم که نژاد  و زبان تعیین کننده مسیراشخاص در این تیم مردمی و محبوب نباشد. البته صحبت بسیاری مانده که بهتر است در فرصتی مناسب به زبان بیاورد. 

اینکه او جدایی اش را به مسائلی چون نژاد و زبان مربوط می داند می تواند این استوری را حاشیه ای و جنجال ساز کند. باید دید مدیران فوتبال ظرف روزهای آینده به این پست کنایه آمیز خداحافظی واکنشی خواهند داشت یا نه!  

هرچه هست علوی بعد از چهارسال از فولادخوزستان جدا شده است. او به عنوان بازیکن از سال 80 تا 86 در فولاد توپ می زد و یکبار با این تیم به مقام قهرمانی رسید. او یکی از اعضای همان تیم طلایی فولاد بود که در چهارمین دوره قهرمان لیگ برتر شد. او همچنین در دوران حضور برانکوایوانکوویچ در تیم ملی یکی از اعضای تیمی بود که در رقابت های جام ملت های آسیا 2004 به مقام سوم رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز