خبرگزاری کار ایران

یحیوی: استقلالی‌ها نباید دوباره سراغ حسینی بروند/ آمدن بیرانوند به استقلال به ضرر منافع ملی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۶۰

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و ماجرای بیرانوند صحبت کرد.

محمدعلی یحیوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال که تعریفی ندارد و از کجایش بخواهم بگویم؟ تیم در نقل و انتقالات منفعل عمل کرده و در حال حاضر هم مدیرعامل ندارد و بازیکنان هم یک به یک در حال جدا شدن هستند و در این شرایط طبیعی است که هوادار هم دلخور و ناراحت و ناراضی باشد.

وی در مورد شکست استقلال در پروژه جذب بیرانوند گفت: از اول مشخص بود این یک پروژه تبلیغاتی است و بار فنی نداشت. آمدن بیرانوند به استقلال اشتباه بود و هم به ضرر پرسپولیس و استقلال تمام می‌شد و هم خوب بازیکن. او نام بزرگی است و انتقالش به تیم رقیب پرسپولیس باعث می‌شد به حاشیه برود و زیر بار این فشار نمی‌توانست عملکرد فنی خودش را ارائه دهد و حتی فکر می‌کنم به ضرر فوتبال ملی هم بود. خوشحالم که این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت دروازه این تیم هم توضیح داد: ضعف مدیریت باشگاه این بود که هیچکدام از گزینه‌های مد نظر نکونام را نتوانست جذب کند. اخباری به گل گهر رفت و پورحمیدی راهی تراکتور شد. الان هم صحبت از بازگشت حسینی مطرح است که با این موضوع مخالفم چرا که وقتی کسی را کنار گذاشتید درست نیست دیگر سراغش بروید. به نظرم در شرایط حال حاضر استقلال باید به فکر گل درجه یک خارجی باشد و در کنارش یک گلر خوب هم روی نیمکت داشته باشد که خیالش از این پست راحت شود.

وی افزود: در جذب گلر خارجی هم باید دقت زیادی صورت بگیرد چرا که امروز می‌بینیم اکثر بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند از کیفیت لازم برخوردار نیستند و بیشتر جیب یک مشت دلال پر می‌شود و باید مراقب باشند سرشان کلاه نرود چون همانطور که گفتم دروازه پست حساسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز