خبرگزاری کار ایران

عزیزیان: مگر بیرانوند دیوانه بود که بخواهد به استقلال برود؟/ او را به پول پرستی متهم نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۶۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت بیرانوند و ماندنش در پرسپولیس صحبت کرد.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ایلنا در خصوص ماجرای چند روز اخیر بیرانوند و فسخ قراردادش با پرسپولیس، شایعاتی که پیرامون پیوستن او به استقلال مطرح شده بود و امضای دوباره با پرسپولیس اظهار داشت: من همان موقع هم مطمئن بودم بیرانوند به استقلال نمی‌رود و این‌ها بیشتر بازی‌های رسانه‌ای بود و مشخص بود چنین اتفاقی غیر ممکن است رخ دهد. مگر بیرانوند دیوانه است موقعیت خوبی که در پرسپولیس دارد را رها کند و به استقلال برود؟ خدا را شکر که تصمیمش را هم گرفت و بیشتر از این تعلل نکرد و به نظرم بهترین تصمیم برای او همین ماندن در پرسپولیس بود. 

وی در مورد اینکه از او بابت فسخ قراردادش با پرسپولیس انتقاد می‌شود هم گفت: برای چه انتقاد می‌شود؟ مگر بیرانوند چه چیزی بیشتر از حق و حقوق قانونی خودش خواسته است که با او این چنین رفتار می‌کنند؟ مدیرعامل باشگاه یک قراردادی با بازیکن امضا کرده و باید به آن پایبند باشند و اگر از کسی قرار بود ایراد گرفته شود مدیریت پرسپولیس بود نه بازیکنی که دنبال حقوق خودش است. من در این ماجرا حق را به بیرانوند می‌دهم و مهم این بود که در نهایت او در پرسپولیس ماند و اینکه چقدر خواسته و چقدر گرفته است دیگر بین خودش و باشگاه است.

پیشکسوت فوتبال در ادامه یادآور شد: از لحاظ من بازیکنی با کیفیت بیرانوند هرچقدر بگیرد حقش است. مگر چند بازیکن در سطح کیفی او در فوتبال ایران داریم؟ وقتی پیشنهاد بالاتر داشته یعنی ارزش آن را داشته که این میزان برایش هزینه شود. شما می‌دانید ارزش یک گلر خوب برای یک تیم چقدر زیاد است و ممکن است یک تیم همه چیزش خوب باشد ولی به خاطر نداشتن یک گلر مطمئن نتایجش زیر سوال برود و نتواند قهرمان شود. دروازه‌بان خوب لازمه یک تیم خوب است و برای قهرمانی و موفقیت حضورش واجب است. ما بازیکنی در سطح کیفی بیرانوند در پست دروازه چند نفر داریم؟

عزیزیان در ادامه گفت: بعد هم بیرانوند وضعیت امثال من را می‌بیند که فکر حق و حقوق خودش است و نباید او را به پول پرستی متهم‌ کرد. مگر من دنبال پول نبودم الان کسی سراغی از من می‌گیرد. من مصدوم شدم و فوتبالم تمام شد ولی کسی نیامد حالی از من بپرسد و الان هم شک نکنید خدای نکرده مشکلی برای بیرانوند پیش بیاید کسی حالش را هم نمی‌پرسد. او سرنوشت امثال من را می‌بیند و برای همین دنبال این است که تا زمانی که در اوج است از مهارتش استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز