خبرگزاری کار ایران

تقویم سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۵۲

برنامه بازی‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مشخص شد.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا تقویم فصل آینده رقابت‌ها سری A را منتشر کرد که بر اساس آن در هفته نخست این مسابقات ناپولی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان فروزینونه‌ای خواهد بود که تازه صعود کرده است. تقابل میلان و بولونیا در بولونیا، میزبانی اینتر از مونتزا و مصاف یوونتوس و اودینزه در اودینه دیگر بازی‌های مهم هفته نخست هستند.

دربی‌های ایتالیا (نبرد‌های سنتی اینتر و یوونتوس) در فصل آینده در هفته‌های سیزدهم و بیست‌و‌سوم به ترتیب به میزبانی یوونتوس و اینتر برگزار خواهند شد. بازی اول 26 نوامبر در تورین و بازی دوم چهارم فوریه 2024 در میلان انجام می‌شود.

همچنین دربی‌‌های شهر میلان نیز در هفته‌های چهارم و سی‌و‌سوم برگزار می‌شوند (17 سپتامبر 2023 و 21 آوریل 2024) که در اولین آنها اینتر و در دومی میلان میزبان خواهند بود.

در همین حال دو نبرد سنتی پایتخت نشینان در دربی دلاکاپیتاله در هفته‌های دوازدهم و سی‌و‌یکم لیگ ایتالیا انجام خواهد شد که در در دور رفت لاتزیو میزبان است و در دور برگشت رُم.

برنامه کامل هفته نخست سری A در فصل 24-2023 به شرح زیر است:

بولونیا - میلان

امپولی - هلاس‌ورونا

فروزینونه - ناپولی

جنوا - فیورنتینا

اینتر - مونتزا

لچه - لاتزیو

رم - سالرنیتانا

ساسولو - آتالانتا

تورینو - کالیاری

اودینزه - یوونتوس

تقویم سری A در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد

شروع فصل جدید سری A روز 20 آگوست (29 مرداد) و پایان مسابقات 26 می (5 خرداد 1403) خواهد بود. در فصل پیش روی سری A تنها یک دور از مسابقات در روزهای وسط هفته برگزار می‌شود (27 سپتامبر) و 4 فیفا دی (10 سپتامبر 2023، 15 اکتبر 2023، 19 نوامبر 2023 و 24 مارس 2024) خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز