خبرگزاری کار ایران

لیورپول با قیمتی باورنکردنی به دنبال جذب امباپه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۹۸۴

کیلیان امباپه مشتری جدید و بزرگی از قاره اروپا پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه آینده نامشخصی دارد، در حالی که رئال مادرید تیمی است که مدت‌هاست به دنبال او بوده، لیورپول نیز شانسش را امتحان کرده تا برای جذب این بازیکن اقدام کند.

در حالی که آینده او پس از حضورش در پاری سن ژرمن هنوز مشخص نشده، مارکو کاردمیر، یک ایجنت سرشناس فیفا، می گوید که مدیران قطری از تصمیم این بازیکن فرانسوی برای تمدید نکردن قراردادش بعد از سال 2024 بسیار عصبانی هستند.

لیورپول حاضر است بیش از 300 میلیون دلار بپردازد امباپه تیتر یک بازار نقل و انتقالات تابستانی است و در حالی که روی جلد مجلات فوتبال و ورزشی در سراسر جهان حضور دارد، بازار بسیار گسترده است و از حرکت نمی‌ایستد.

در همین حال، مارکو کاردمیر یک ایجنت فیفا است و می‌داند که بسیاری از ایجنت‌ها چه چیزی در اختیار دارند: "در هفته آینده اخباری خواهیم داشت. اخباری از انگلیس و آلمان خواهیم داشت."

کاردمیر رابطه بسیار خوبی با عربستان سعودی و باشگاه‌های قطری دارد و به همین دلیل با اطرافیان سران پاری سن ژرمن تماس گرفت؛ آن‌ها از تصمیم ستاره خود چندان راضی نیستند.

کاردمیر با مارکا مصاحبه کرد و گفت که با افراد مهم نزدیک به مالکان قطری صحبت کرده است: "آن‌ها به من گفتند که بسیار عصبانی هستند. آن‌ها می‌خواستند و مطمئن بودند که امباپه می‌خواهد تمدید کند. امیر قطر بسیار ناراحت است."

کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد

این موضوع جدایی کیلیان امباپه از باشگاه فرانسوی را تایید می‌کند. در حالی که همه چیز نشان می‌دهد که تابستان امسال، رئال مادرید مشتری این بازیکن خواهد بود، به گفته کاردمیر، فلورنتینو پرز یک رقیب دارد: "لیورپول با رئال مادرید رقابت می‌کند و می‌خواهد برای امباپه مبلغ زیادی بپردازد، ثروتی که او از آن صحبت می‌کند حدود 300 میلیون خواهد بود."

نام دیگری که به آن اشاره شد لوکا مودریچ بود زیرا او با پیشنهادات نجومی از عربستان سعودی وسوسه شده بود، اما به تازگی تایید شد که مودریچ برای فصل 24-2023 در رئال مادرید خواهد ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز