خبرگزاری کار ایران

تقابل سفیدپوشان با هلندی‌های نارنجی‌پوش

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۶۳

تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با لباس سفید برابر هلند بازی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز(شنبه سوم تیر) در چهارمین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند خواهد رفت و در این دیدار ملی‌پوشان کشورمان با لباس سفید برای اعضای تیم و قرمز برای لیبروها حضور خواهند یافت.

هلند هم به رسم میزبانی از لباس اول خود یعنی نارنجی در این دیدار استفاده می‌کند.

این چهارمین جدال تیم‌های ملی ایران و هلند در تاریخ محسوب می‌شود و پیش از این ملی‌پوشان کشورمان یک برد برابر این تیم به دست آورده‌اند و دو پیروزی از آن هلندی‌ها بوده است.

گفتنی است تقابل تیم‌ملی کشورمان و هلندی‌ها سبب شده تا اغلب بلیت‌های این دیدار به فروش برسد و پیش بینی می‌شود سالن Ahoy امروز مملو از جمعیت باشد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد آغاز شد و تا 4 تیر ادامه دارد. مردان والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کنند، در روتردام امروز آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد و به کار خود در هفته دوم پایان می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز