خبرگزاری کار ایران

بلینگام: من فقط یک فوتبالیستم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۱۳۲

هافبک جدید رئال مادرید ابراز امیدواری کرد بتواند دوران درخشانی را در این تیم اسپانیایی رقم بزند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، باوجود آنکه پیش بینی می شد که بلینگام راهی رئال مادرید شود اما باشگاه رئال انتقال این بازیکن را اعلام نکرد و او برای گذراندن تعطیلات تابستانی راهی یونان شد.

سرانجام باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای رسما از عقد قرارداد ۶ ساله با این ستاره انگلیسی خبر داد. رئال‌مادرید برای جذب بلینگام ۱۰۳ میلیون یورو هزینه کرد که البته رقمی هم به عنوان متغیرات ضمیمه قرارداد او شده است.

ملی پوش انگلیسی که سال گذشته در جام جهانی قطر درخشید، در ۱۶ سالگی در بیرمنگام سیتی درخشش خود را شروع کرد و پس از انتقال ۲۵ میلیون یورویی به دورتموند در سال ۲۰۲۰، خود را به عنوان ستاره بوندسلیگا تثبیت کرد. او درباره گزینه‌هایش برای انتخاب تیم جدید خود گفت که پیشنهادهای زیادی داشت اما به سرعت تصمیم گرفت رئال را انتخاب کند چون رئال مادرید بهترین گزینه برای اوست.

او درباره مبلغ قراردادش با رئال گفت: مهم نیست با چقدر پول به اینجا آمده‌اید چون هدف یکسان است و آن هم کمک به رئال مادرید برای کسب جام‌ها. این هدف در رئال مادرید بسیار ابتدایی است و من تلاش می‌کنم بتوانم همراه تیم جدیدم جام‌های زیادی به دست بیاورم. من یک فوتبالیست هستم، نه یک وکیل یا حسابدار، وظیفه من بازی کردن در زمین است. می خواهم از دو بازیکن کناری خودم در رئال مادرید یعنی تونی کروس و لوکا مودریچ چیزهای زیادی یاد بگیرم و بتوانم مثل آنها شوم.

تیم ملی فوتبال انگلیس که در دوره قبل توانست به دیدار نهایی یورو ۲۰۲۰ برسد، باید در دیدارهای پیش رو در انتخابی یورو ۲۰۲۴ به ترتیب برابر مالت و مقدونیه شمالی برود و اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد جود بلینگام به دلیل مصدومیت غایب بزرگ "سه‌شیر" در این دیدارهاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز