خبرگزاری کار ایران

فقط 2 جلسه؟ کلوپ باید بیشتر این‌ها محروم شود!

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۲۴

گابریل آگبونلاهور معتقد است که یورگن کلوپ مستحق مجازات بسیار سنگین‌تری نسبت به مجازاتی بود که اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اظهارنظرش در مورد پل تیرنی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ به دلیل رفتار نامناسب 2 جلسه محروم و 75 هزار پوند جریمه شده است. سرمربی لیورپول برای آخرین بازی خانگی فصل مقابل استون ویلا روی سکوها خواهد بود، اما دومین جلسه محرومیت او تعلیقی است و در صورتیکه طی 12 ماه آینده تخلفی مرتکب نشود، اعمال نمی‌شود.

پس از پیروزی 4-3 مقابل تاتنهام در 30 آوریل، کلوپ توسط اتحادیه فوتبال به رفتار نامناسب علیه داور متهم شد. این سرمربی آلمانی هنگام دویدن برای شادی پس از گل دیگو ژوتا گرفتن نزدیک به داور چهارم، جان بروکس، خوشحالی غیرمعمولی را به نمایش گذاشت.

گابریل آگبونلاهور و کلوپ با هم اختلاف دارند که این ماجرا به شروع فصل برمی‌گردد. کلوپ به دنبال انتقاد آگبونلاهور از اریک تن هاگ، مربی منچستریونایتد دفاع کرد.

آگبونلاهور در اظهارات جدیدش در تاک اسپورت دوباره این اختلاف را برانگیخت و گفت:"چرا برای دویدن به سمت داور چهارم و توهین در مقابل صورتش، او محرومیت بیشتری دریافت نمی‌کند؟! شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. داور چهارم تصمیمی در بازی ندارد. او شایسته چنین برخوردی از سوی یورگن کلوپ نیست. فکر می‌کنم او مستحق محرومیت طولانی‌تر و جریمه بزرگتری است."

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در اوایل سال جاری مدعی شد که کلوپ مسئول نتایج نامناسب لیورپول بوده است:"کلوپ فقط اسم کوچک من را می‌دانست، نه اسم دوم من را! او گفت. او می‌دانست چه کار می‌کند. این طوری است که می‌گویند: "اوه، من نمی‌دانم او کیست. نام او چیست؟و از آن زمان تاکنون... 16 امتیاز از آرسنال عقب‌تر است. فقط می‌گویم، او متلاطم شده و این فصل لیورپول آنطور که باید باشد، نبوده است."

آگبونلاهور در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند شخصاً سرمربی آلمانی لیورپول را به هم ریخته است، گفت:"بله."

6 روز بعد، کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی به اظهارات بازیکن سابق استون ویلا پاسخ داد. سرمربی آلمانی که ظاهراً نام خانوادگی آگبونلاهور را اشتباه متوجه داده بود، گفت:"من به گبی گوش دادم..." او در اولین فصل من مقابل ما 6-0 شکست خورد و من به یاد ندارم که او یک هیولای ذهنی در زمین باشد. آنچه او در آن برنامه گفت. می‌خواستم تماس بگیرم تا به او بگویم او فراموش کرده که قبلاً بازیکن بوده است. باور نکردنی بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز