خبرگزاری کار ایران

واکنش رسانه لهستانی به دیدار با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۵۵

رسانه لهستانی متعقد است همواره دیدارهای ایران با لهستان هیجان دارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به مصاف والیبال لهستان خواهد رفت. این رقابت پنج‌شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

ایران درحالی به مصاف لهستان، تیم اول جهان خواهد رفت که ملی پوشان ایران در بازی اول خود با نتیجه سنگین ۳ بر ۰ مقابل ژاپن بازی را واگذار کردند. لهستان هم در بازی اول خود توانست فرانسه را شکست دهد.

پلست لهستان در واکنش به بازی تیم ملی والیبال این کشور با ایران نوشت: لهستانیها مسابقات لیگ‌ ملت‌های والیبال را درخشان آغاز کردند و پس از نبردی سخت با نتیجه ۳ بر ۱ فرانسه را شکست دادند. شاگردان نیکولا گربیچ پس از ست دیدنی، اجازه کار بیش از حد به رقبای خود را ندادند.

این رسانه ادامه داد: تیم ملی والیبال لهستان در دومین بازی خود در ژاپن به میدان خواهد رفت؛ این بار در آن سوی میدان ایران قرار خواهد داشت که رقابت با آن همیشه هیجان مضاعفی را به همراه دارد. "پارسی ها" در دیدار نخست، خود را ضعیف نشان دادند و با نتیجه ۳ بر  ۰ مغلوب میزبان مسابقات شدند.

برنامه مسابقات روز پنجشنبه ۱۸ خرداد به شرح زیر است:

برزیل – آلمان، ساعت ۳:۳۰

اسلوونی – بلغارستان، ساعت ۶:۳۰

صربستان – چین، ساعت ۹:۳۰

لهستان – ایران، ساعت ۱۲:۳۰

هلند – کوبا، ساعت ۱۸:۳۰

ایتالیا – آمریکا، ساعت ۲۴

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز