خبرگزاری کار ایران

خداحافظی مربی جنجالی با طرفداران

رسمی: پایان راه ساپینتو و استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۸۰

سرمربی تیم استقلال تهران با انتشار پیامی به صورت رسمی از طرفداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی با انتشار پیامی رسمی به صورت رسمی از طرفداران استقلال تهران خداحافظی کرد.

پس از پایان اولین فصل همکاری ساپیننو با استقلال شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون ادامه همکاری طرفین مطرح شده بود.

در صورتیکه اخیرا مقامات باشگاه استقلال مدعی ارائه پیشنهاد جدید به این سرمربی برای ادامه همکاری شده بودند او تایید کرد که هیچ درخواستی به دستش نرسید و یا آن را رد نکرده است.

او همچنین تایید کرد که قرار است از طریق پیگیری‌های قانونی برای دریافت مطالباتش اقدام کند که یک زنگ خطر جدید برای این باشگاه تهرانی است.

پیام خداحافظی ساپینتو از طرفداران استقلال را می‌خوانید:

«خانواده محترم استقلال

 امروز با استقلال خداحافظی کردم، باشگاهی که تبدیل به خانه دومم شده است. سفر ما با پیروزی‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن اولین قهرمانی ما در سوپرجام بعد از 75 سال بود. فوتبال نفس گیر با حملات مهیب ما میراث ماندگار از خود گذشتگی و مقاومت به جا گذاشت، میراثی که امیدوارم در سال های آینده همچنان بر روی آن کار شود.

با این حال، من با چالش هایی روبه رو شده ام که دیگر نمی توان آنها را نادیده گرفت - بی احترامی برخی از حریفان، سختی هشت ماهه بدون دستمزد، تصمیمات مشکوک داوران، مسئولان و کمیته انضباطی.

برخلاف آنچه نشان داده می شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده یا آن را رد نکرده ام. ارتباط بااعتماد با هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال مسیری متفاوت باشم.

طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیممان به طور خستگی ناپذیر جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت نیاز به مداخله قانونی برای حل و فصل دارد، کاری که من هرگز انجام ندادم.

لطفا بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این گامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت برداشته شده است.

از هر یک از شما - هواداران، بازیکنان و حامیان تشکر می‌کنم.  متأسفانه به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار را غیرممکن می‌دانم.

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده باهم متحد شویم.

با آرزوی موفقیت برای استقلال. باشد که همچنان به اوج خود ادامه دهد.

 تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم

 برای شما،

 ریکاردو ساپینتو»

ساپینتو در تاریخ ۳۱ خرداد سال گذشته به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و پیش از اینکه یک سال از حضورش در پایتخت بگذرد این تیم را ترک می‌کند.

استقلال تحت هدایت این سرمربی در سوپرجام عنوان قهرمانی را به دست آورد اما در لیگ برتر مقام سوم را کسب کرده و هفته گذشته در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس شکست خورد.

یک فصل از قرارداد ۲ساله این سرمربی باقی مانده بود که اکنون باید دید مسئولان باشگاه چگونه برای توافق با او اقدام خواهند کرد؛ در صورتیکه رضایت این سرمربی جلب نشود آن‌ها یک مرتبه دیگر خطر شکایت دردرساز از سوی یک سرمربی خارجی مانند آندره آ استراماچونی را احساس خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز