خبرگزاری کار ایران

پایان مثلث مخوف رئال: کدام ستاره‌ها جانشین آن‌ها می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۰۸

با خداحافظی بنزما، آخرین عضو یک مثلث ترسناک که چهار بار لیگ قهرمانان اروپا شد، باشگاه را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با بنزما عضو ملث مخوف BBC، یکی از افسانه‌ای ترین مهاجمان فوتبال خداحافظی کرد.

فصل آینده هیچ اثری از خط حمله ترسناکی که باعث ایجاد وحشت در اروپا شد و در پنج سالی که با هم بازی کردند، چهار قهرمانی را به دست آوردند، وجود نخواهد داشت.

با خداحافظی بنزما، زمان سه گانه‌ای که در تابستان 2018، زمانی که کریستیانو رونالدو راهی یوونتوس شد، اولین عضو خود را از دست داد، بسته شد. در سال 2022 این بیل بود که به حضورش در رئال مادرید پایان داد و یک سال بعد حالا این کریم است که می‌رود.

پایان مثلث مخوف رئال: کدام ستاره‌ها جانشین آن‌ها می‌شوند؟

ملث بیل، بنزما و رونالدو در تابستان 2013 متولد شد، زمانی که خرید بیل یک ضلع ملث را ترسیم کرد که مادرید با آن اروپا را در اولین فصل این بازیکن دوباره فتح کرد.  در لیسبون این مثلث برای دهمین  بار قهرمانی رئال در اروپا را جشن گرفت. بدون آن‌‌ها، مادرید 9 قهرمانی داشت اما با حضور این سه بازیکن تا عدد 13 پیش رفت.

در تاریخ ملث بی‌بی‌سی بازی‌های پرمحتوا با هم و به صورت جداگانه وجود دارد. نمایش گلزنی کریستیانو، استارت‌های درخشان بیل در بازی‌های بزرگ و مشارکت فوق العاده‌ای که بنزما با نبوغ خود با آن‌ها ایجاد کرد، همگی در رئال مادرید و نتایج اثرگذار بود.

جدایی بازیکن فرانسوی، آخرین شماره خط حمله رویایی رئال مادرید را آزاد می‌کند. رئال بازیکنی با شماره 7، 11 و از امروز 9 در اختیار ندارد. حدس زده می شود که وینیسیوس می‌تواند شماره آسنسیو را به دست بیاور، اما چیزی تایید نشده است.

پایان مثلث مخوف رئال: کدام ستاره‌ها جانشین آن‌ها می‌شوند؟

 442 گل در پنج فصل و 13 عنوان قهرمانی

کریستیانو، بنزما و بیل در پنج فصل حضور در کنار هم 442 گل به ثمر رساندند و 13 عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

مثلث ویرانگر در فصل دوم حضور کنار هم به 100 گل رسیدند: 61 توسط کریستیانو رونالدو، 22 توسط بنزما و 17 توسط بیل.

بنزما طوری در این باشگاه بازی کرده که او را به یکی از اسطوره های بزرگ رئال مادرید و یکی از بهترین گلزنان تاریخ آن تبدیل کرده است.

پس از پشت سر گذاشتن دی استفانو در 9 مارس 2022 با سه گانه تاریخی مقابل پاری سن ژرمن، شماره 9 رئال با گلی که در 10 آگوست به آینتراخت فرانکفورت زد، از 323 گل رائول پیشی گرفت تا از آن زمان به بعد دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شود.

با 353 گل برای مادرید، تنها کریستیانو (451) از او پیشی گرفته است. او تنها در حالی که آمار ستاره دست نیافتنی پرتغالی را پیش رو دارد، رئال را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز