خبرگزاری کار ایران

خورشیدی: ساپینتو باید اخراج می شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۳۶

داور فینال جام حذفی می‌گوید عضله دو قلوی پایش دچار گرفتگی شد و همین مساله باعث شد نتواند ادامه دهد.

به گزارش ایلنا اشکان خورشیدی، داور داربی صد و یکم که در دقیقه ۸۵ فینال جام حذفی به دلیل مصدومیت تعویض شد،درباره مصدومیت و خارج شدنش از زمین اظهار کرد: تا دقیقه ۸۰ بازی سنگین و پر برخوردی بود. من تا این دقیقه سعی کردم بازی را اداره کنم. در دقیقه ۸۰ روی یک صحنه‌ پاس بلند، یک استارت ۷۰ متری زدم و عضله دو قلوی پایم دچار گرفتگی شد و هر کاری هم کردم که مداوا شوم اما نشد و مجبور شدم جایم را به آقای زاهدی‌فر بدهم.

او درباره عملکردش بیان کرد: من نمی‌توانم درباره بازی نظری دهم و کارشناسان در این رابطه صحبت می‌کنند. تیم داوری تمام تلاشش را کرد تا بهترین قضاوت را انجام دهیم و جای حرف و حدیثی باقی نباشد. بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه دو تیم فوتبال بازی کردند و صحنه‌های جذابی داشتیم. امیدوارم تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبوده باشد.

خورشیدی در واکنش به شایعه‌هایی مبنی بر آخرین قضاوتش در فوتبال گفت: خیر! من قصد دارم ادامه دهم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این داور در رابطه با عملکرد زاهدی‌فر بیان کرد: من نمی‌توانم درباره قضاوت زاهدی‌فر نظر دهم اما می‌توانم بگویم تیم داوری تمام توانش را برای این بازی گذاشت.

او درباره واکنش‌های تند ساپینتو در کنار زمین گفت: این اتفاقات روی من تاثیر نمی‌گذارد. من در طول دقایقی که در زمین بودم، سعی کردم هر چه دیدم را قضاوت کنم. ساپینتو هم به قوانین اعتراض کرد و باید اخراج می‌شد که این کار را انجام دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز