خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: پیشنهادی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۳۳

سرمربی پرسپولیس از اقدام باشگاه استقلال در قراردادن بیرانوند مقابل هواداران این تیم انتقاد کرد و این کار را "شروع شکست استقلال" دانست.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی با شکست استقلال گفت: مجموعه خوبی داشتیم و بازی‌های خیلی مهمی را بردیم. ما در طول فصل ناامید و تسلیم نشدیم و تلاش برای قهرمانی لیگ آغاز موفقیت ما بود.

او ادامه داد: این جام را ابتدا به هواداران و سپس به بیرانوند تبریک می‌گویم. اتفاقاتی که بعد از بازی مقابل استقلال در لیگ برای او رخ داد در شأن این بازیکن ملی‌پوش نبود.

وی افزود: اینکه بیرانوند را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست این تیم بود. مهم این است که فرهنگ غنی ایرانی‌ها را در ورزشگاه‌ها نشان بدهیم و شخصیت همه در استادیوم‌ها حفط شود.

گل‌محمدی در ادامه گفت: خدا را شکر می‌کنم. این موفقیت‌ها را به هواداران تقدیم می‌کنیم که حمایت‌هایشان را هیچ‌وقت از ما دریغ نکردند. آنها در بدترین شرایط پشتیبان ما بودند و دلگرمی دادند. سال سختی برای ما بود و در مقطع‌هایی فشار زیادی روی ما بود. بازیکنان ما سربلند بیرون آمدند و به همه‌شان تبریک می‌گویم. دوران سختی گذراندیم و نقطه عطف موفقیت‌هایمان آنجا بود که تصمیم گرفتیم همه بازی‌ها را ببریم.

او ادامه داد: تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. همه‌مان خواستیم که سال جدید همه بازی‌ها را ببریم. یک کار جمعی خوب را گذراندیم و به آقای درویش، هیات مدیره و همه کسانی که در مجموعه به ما کمک کردند و زحمت کشیدند، تبریک می‌گویم. این موفقیت‌ها برای تک تک هواداران است که در سرما و گرما و شرایط سخت حضور داشتند و کمک کردند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز