خبرگزاری کار ایران

مورینیو جواب شایعات را داد/ بازیکنان خبر دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۰۸۱

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید درباره تصمیمش برای آینده با بازیکنانش صحبت کرده و آنها را در جریان قرار داده است.

به گزارش ایلنا، دیدار فینال لیگ اروپا بین دو تیم رم و سویا قرار است امشب در پوشکاش آرنای بوداپست برگزار شود.

جالوروسی امیدوار است که بتواند تحت هدایت مورینیو به دومین جام اروپایی پیاپی خودش دست پیدا کند و این جام را هم در کنار قهرمانی لیگ کنفرانس اروپای فصل گذشته به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

بسیاری معتقد هستند که این شاید آخرین حضور این مربی پرتغالی روی نیمکت رم است چون شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه و حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به عنوان جانشین کریستوف گالتیه به گوش می‌رسد.

مورینیو در واکنش به این شایعات به خبرنگاران گفت:« من هیچ صحبتی با هیچ باشگاهی دیگری در این شرایط نداشته‌ام. هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است. من حقیقت را درباره آینده به بازیکنانم گفته‌ام اما این حرفی است که بین من و تیم می‌ماند. آنها از آینده خبر دارند.»

او پیش از این نیز گفته بود که قصد دارد تا پایان مهلت قراردادش در رم بماند و هنوز یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. فرانچسکو توتی هم مدعی شده بود که می‌تواند سرمربی رم را برای ادامه حضورش در این تیم متقاعد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز