خبرگزاری کار ایران

اختلاف پیش از فینال: مربی قرمزها در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۷۸

مربی گرگ های شهر رم در آستانه جدایی است.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شده که رابطه بین ژوزه مورینیو و تیم رم تبدیل به رابطه‌ای «یخی» شده اما هواداران این تیم همچنان امیدوار هستند که آقای خاص تا سال 2024 در تیم زرشکی‌پوش پایتخت ایتالیا بماند.

وضعیت رم در جدول سری آ ایتالیا به گونه‌ای است که احتمالاً کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را از دست خواهند داد اما آنها به دومین فینال اروپایی خود طی دو فصل اخیر راه یافته‌اند. سال قبل جالوروسی با ژوزه مورینیو به فینال لیگ کنفرانس اروپا رسید و قهرمانی در این جام را به دست آورد و امسال هم این فرصت را دارند که در فینال لیگ اروپا و در نبرد با سویا یک جام اروپایی ارزشمند را به کلکسیون خود اضافه کنند.

اما در همین شرایط روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در شماره روز چهارشنبه خود گزارشی ویژه و اختصاصی را منتشر کرد که باعث نگرانی هواداران تیم رم شد. این روزنامه نوشت رابطه بین مورینیو و مدیران باشگاه رم به شدت سرد شده طوری که کوریره عنوان «یخ زده» را برای توصیف رابطه دو طرف به کار برد. این روزنامه اضافه کرده مدیران رم و سرمربی پرتغالی باشگاه نظرات کاملاً متفاوتی در مورد آینده باشگاه و استراتژی رم در فصل نقل و انتقالاتی دارند.

تیاگو پینتو مدیر رم چند ماه قبل گفت که قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول می‌تواند یک پایان ارزشمند برای این فصل جالوروسی باشد. او در آن زمان کسب چنین رتبه‌ای را برای تیم رم منطقی دانست، مقامی که تیم پایتخت ایتالیا با مورینیو در کسب آن ناکام مانده است.

بعد از تساوی 2-2 روز دوشنبه رم مقابل سالرنیتانا مورینیو اما جواب او را با کنایه داد: «این مشکل خود او است. ما دوست هستیم، دوستانی خوب، ‌اما می‌توانیم نظرات متفاوتی داشته باشیم. ما می‌توانیم تاریخ بسازیم و می‌خواهیم که به این کار ادامه دهیم اما رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا زمانی که شما در پنجره نقل و انتقالاتی فقط 7 میلیون یورو خرج کرده‌ای چیزی فراتر از تاریخ‌سازی و حتی فراتر از معجزه است. مثل این است که خود عیسی مسیح بیاید و در واتیکان قدم بزند.»

این اولین بار نیست که سرمربی جنجالی تیم رم از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه انتقاد می‌کند، سیاست‌هایی که به شدت به ماجرای محدودیت‌های نقل و انتقالاتی بازی جوانمردانه مالی یوفا وابسته است.

قرارداد مورینیو با رم در تابستان 2024 به پایان می‌رسد اما هواداران این تیم امیدوارند که با وجود همه اختلافات، این مربی سرشناس تا پایان قراردادش در رم بماند. کوریره در بخش پایانی گزارش خود از این نوشته که هواداران رم در طول دو سال حضور مورینیو در این تیم هرگز او را مورد انتقاد قرار نداده‌اند؛ اتفاقی که به نوشته کوریره در 30 سال اخیر در مورد هیچ‌یک از مربیانی که روی نیمکت جالوروسی نشسته‌اند صادق نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز