خبرگزاری کار ایران

یدالله اکبری: ارسلان مطهری دربی‌باز است/استقلال برنده دربی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۲۲

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم برنده دربی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یدالله اکبری پیشکسوت استقلال می‌گوید شاگردان ریکاردو ساپینتو می‌توانند برنده بازی دربی باشند.

بازی دربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دربی همیشه شرایط حساس خودش را دارد. برخی حرف‌ها تکراری است اما اعتقاد دارم در دربی قبل حق استقلال باخت نبود. پرسپولیس تنها یک حمله کرد و اتفاقی به گل رسید. در حالی که استقلال در همان ابتدا می‌توانست با درخشش قایدی گل بزند.

یعنی استقلال می‌توانست برنده باشد؟

اگر پنالتی استقلال را می‌گرفتند ممکن بود اتفاقات دیگری رخ دهد و برنده شود. هرچند که پنالتی‌ نگرفتن برای استقلال در دربی‌ها، بارها تکرار شده است. اگر استقلال آن دربی را برده بود از لحاظ روحی حالا بهتر بود. به هر حال نوبتی هم باشد نوبت استقلال است که در این دربی برنده شود. مطمئنم بازیکنان همدل شده‌اند تا برنده شوند.

استقلالی‌ها معتقد بودند باید داور خارجی برای این بازی انتخاب می شد؟

 

ای کاش در این دربی داور خارجی وجود داشت چون حیف است با اشتباهات داوری، سلامت بازی زیر سوال برود. اشتباه ممکن است یک بار انجام شود یا دو بار. نه این همه.

 

کدام یک از بازیکنان استقلال می‌تواند در دربی تاثیرگذار باشد؟

دربی بازیکنان خاص خود را می‌طلبد. بارها اعلام کردم اطرافیان ساپینتو در نیمکت به او کمک کنند، او در دربی قبل شکست نداشت. رفیعی تا قبل از دربی هر بازی ۱۰ دقیقه بازی می‌‌کرد اما در دربی یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود چون تجربه داشت. برای نفرات استقلال احترام قائلم اما برخی از  بازیکنان دربی‌باز نیستند. ارسلان مطهری اما دربی‌باز است و نقش محوری مهمی داشته. به نظرم او در دربی می‌تواند به تیم کمک کند.

استقلال می‌تواند در این دربی برنده شود؟

به برد استقلال به شدت امیدوارم و شک نکنید استقلال برنده دربی خواهد بود. همه می‌دانند در چه شرایطی دربی را واگذار کردیم. استقلال بهتر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز