خبرگزاری کار ایران

همدانی: استقلال ساپینتو حس جنگجویی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۱۰

بازیکن اسبق استقلال گفت: حس جنگجویی در این تیم وجود دارد و بازیکنان تا دقیقه 90 می جنگند.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پس از مراسم قرعه کشی جام حذفی در مورد اینکه در جریان مراسم اعلام اعلام کرد طرفدار تیم‌های لیگ یکی حاضر در این مرحله (پارس جنوبی و استقلال ملاثانی) است، اظهار داشت: به همه تیم‌هایی که در این مرحله هستند تبریک می‌گویم. حتما لایق بودند که به اینجا رسیدند. امیدوارم برای همه تیم‌ها اتفاقات خوبی بیفتد. حرفی که زدم به خاطر این بود که تیم های لیگ یکی در جام حذفی فرصت دارند خودشان را نشان بدهند. به عنوان یک هوادار فوتبال خواستم به آن‌ها روحیه و انگیزه بدهم چون این جام واقعا جام پدیده‌هاست.

وی در مورد وضعیت استقلال و برد ارزشمند این تیم مقابل گل گهر، گفت: وضعیت مناسبی دارد و در کورس قهرمانی است. تیم منسجمی است. اگر ساپینتو کمی با دقت و با کنترل بیشتری تیمش را هدایت کند مطمئنا می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند. این تیم نیاز به تمرکز بیشتری دارد. خداراشکر حس جنگجویی در این تیم وجود دارد و تا دقیقه 90 می جنگند. این‌ها نشان می‌دهد ساپینتو توانسته تفکراتش را در تیم پیاده کند. امیدوارم امسال قهرمانی تکرار و دل میلیون ها هوادار شاد شود. 

همدانی در مورد وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی، عنوان کرد: متاسفانه در بحث برنامه ریزی همیشه خیلی از زمان ها را از دست می‌دهیم. خیلی دیر شده، در جام جهانی خیلی از تیم‌ها مانند اسپانیا، آلمان و برزیل تعیین تکلیف و سریعا اقدام کردند. چون برنامه محور هستند ولی ما چون برنامه نداریم با اما و اگرها تکیه می‌کنیم و وقتی زمان را از دست دادیم به سراغ مربی می‌رویم که با فوتبال ما آشنا است. با این جمله شدیدا مخالف هستم چون عدم برنامه ریزی مدیران را می‌رساند. الان فرصتی نیست. قطعا باید از مربی داخلی استفاده کنیم. نمی‌گویم مربیان داخلی ما خوب نیستند. مربیانی هستند که در گذشته هم نشان دادند قابلیت و لیاقتش را دارند اما اگر قرار است بر اساس تفکرات، سیاست‌ها و برنامه تجاری فوتبال‌مان بتوانیم یک نفر را بیاوریم و رهبری این تیم را به دست او بسپریم، باید با مطالعه باشد.

وی در خصوص انتشار لیست پاداش‌ به افراد مختلف در فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: بر اساس شیوه و مدل مدیریتی است که وجود دارد. کسانی که در سطح بالا برای فوتبال کشور در سازمان‌ها و وزارت خانه‌های مختلف زحمت می‌کشند باید از نظر این مسائل اغنا شوند. باید خیالشان راحت باشد و راحت‌تر تصمیم بگیرند. تمام زندگی‌شان روی این موضوع است. البته نباید از حد متعارفش بالاتر باشد. باید دست مدیران را باز گذاشت تا افراد متخصص و توانمند بیایند، تصمیمات درست بگیرند و به ازای آن دریافتی خوبی هم داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز