خبرگزاری کار ایران

بانوان اتلتیکومادرید با فتح دربی قهرمان جام حذفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۷۵

تیم زنان اتلتیکومادرید با پیروزی 3-1 در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

به گزارش ایلنا، تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید امشب در دیدار پایانی جام حذفی زنان فوتبال اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند. تیم زنان رئال در فصل که تیم مردان این باشگاه در کسب جام ناکام بود امید زیادی به فتح جام حذفی داشت اما در عین ناباوری پیروزی 2-0 را از دست داده و در ضربات پنالتی شکست خورد تا شاهد جشن قهرمانی همشهری خود باشد.

این دیدار در وقت های قانونی و اضافه با تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. اتلتیکو که تا آخرین دقایق بازی در وقت های معمول شکست را پذیرفته بود با رقم زدن یک کامبک رویایی و عملکرد موفق در ضربات پنالتی جام قهرمانی را مال خود کرد.

سندی تولتی (31) و ایوان آندرس (56) دو گل ابتدایی بازی را برای رئال زدند اما اتلتیکو توانست طی فرایندی معجزه وار در واپسین دقایق هر دو گل را جبران کرده و کار را به وقت های تلف شده و ضربات پنالتی بکشاند. لوسیا مورال (88) و استفانیا بنینی (5+90) گل های اتلتیکو را زدند تا تیم‌شان را به سمت این قهرمانی شیرین سوق دهند.

بعد از اینکه در 30 دقیقه وقت اضافه گلی شاهد نبودیم کار به ضربات پنالتی کشید. زننده گل تساوی اتلتیکو اولین پنالتی تیمش را از دست داد اما در ادامه شاهد هدر رفتن 3 پنالتی متوالی رئال بودیم تا تیم حریف با گل کردن 3 پنالتی بعدی به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

گفتی است که این فصل لالیگای زنان با قهرمانی بارسلونا به پایان رسید و رئال مادرید و اتلتیکومادرید به ترتیب در رتبه های دوم و چهارم قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز