خبرگزاری کار ایران

دهقانی: شرایط تیم ما در حد لیگ یک هم نبود/ تمرین کردن برای ما سخت شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۹۳

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از دلایل سقوط این تیم صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، رضا دهقانی بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به سقوط تیمش می‌گوید: هر چه که بود، تیم سقوط کرد و دیگر صحبت کردن در این باره خوب نیست اما کم و کاستی‌هایی در پرداختی‌ها و شرایطی که باید برای تیم مهیا شود، وجود داشت. شرایطی که بازیکنان نفت داشتند، برای بازیکنان لیگ یک هم مناسب نبود.

وی افزود: مسئولان باید به وعده‌های خود عمل می‌کردند و از نظر سخت‌افزاری شرایط خوبی فراهم می‌کردند اما این اتفاق رخ نداد. نفت جزو تیم‌های خوب لیگ بود اما همه چیز دست به دست هم داد که سقوط کند. رفت و آمد مربیان حتی از مشکلات مالی و امکاناتی هم تأثیرگذارتر بود. تا بازیکن با یک مربی هماهنگ می‌شد و تفکرات او را می‌شناخت، مربی جدید می‌آمد و چند هفته طول می‌کشید تا با او هماهنگ شود. همه اینها زمانبر بود و این موضوع هم واقعاً در سقوط نفت دخیل بود.

بازیکن نفت در مورد تغییرات زیاد کادرفنی توضیح داد: البته من با هر سه مربی ارتباط خوبی داشتم و از لحاظ فنی هم هر سه مربی‌های خوبی بودند. امیدوارم آقای مهاجری، آقای عنایتی و آقای اشکش در ادامه مسیر موفق باشند و اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

او درباره پیروزی پرگل تیمش در بازی پایانی مقابل ملوان می‌گوید: وقتی تیمی سقوط کند، انگیزه‌ها افت می‌کند و تمرین کردن سخت می‌شود اما ما سعی کردیم تا روز آخر برای آبرو و حیثیت خودمان تلاش کنیم و با خاطره‌ای خوب مسجدسلیمان را ترک کنیم اما واقعاً مسائلی بودند که اجازه نمی‌دادند تیم نتیجه بگیرد. درست است که ما سقوط کرده بودیم و از نظر روحی شرایط خوبی نداشتیم اما می‌خواستیم فصل را بخوبی به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز