خبرگزاری کار ایران

پاسخ به یک جنجال بزرگ؛

بازیکن نفت مسجد سلیمان از گلزنی پرسپولیس خوشحال شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۳۰

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره صحنه جنجالی دیدار برابر پرسپولیس تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ برتر میزبان پرسپولیس بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

اولین گل تیم پرسپولیس روی ضربه پنالتی توسط یورگن لوکادیا به ثمر رسید. پس از این گلزنی تصاویری از روی سکوها نشان می داد که این گلزنی ظاهرا با خوشحالی رضا دهقانی، بازیکن سابق پرسپولیس مواجه شده است!

دهقانی که در نقل و انتقالات تابستانی به تیم نفت ملحق شده و جزو بازیکنان ثابت تحت هدایت رضا مهاجری است، درباره این صحنه جنجالی توضیخ می‌دهد.

بازیکن نفت درمورد اینکه واکنش او به گلزنی لوکادیا به اشتباه به جای خوشحالی برای شاگردان یحیی گل محمدی برداشت شده، گفت: در این صحنه سعید جلالی، دروازه بان ما داشت جهت توپ را تشخیص می داد تا توپ را بگیرد، من همین لحظه دندان هایم را فشار دادم و حرص خوردم که می‌توانست توپ را مهار کند.

او ادامه داد: دیدم در فضای مجازی هجمه ای ایجاد شده است ولی من خداراشکر در این شش هفته جزو بهترین‌های نفت بودم و دو گل زدم و پاس گل هم دادم که جزو خوب‌های لیگ بودم. اینکه عده ای دنبال حواشی هستند و از آب گل آلود ماهی می‌گیرند، دنبال این هستند که به این مسائل دامن بزنند، چنین مساله‌ای نیست و مطمئنا هواداران نفت به این حواشی گوش ندهند. با تمام وجودم کار می‌کنم و هر نانی که سر سفره ببرم نان حلال است و دنبال این مسائل نیستم و با تمام وجودم کار می‌کنم.

بازیکن نفت اضافه کرد: هیچ فرقی نمی‌کند که برابر کدام تیم بازی کنم. در همین بازی یک گل زدم و یک ضربه ام هم به تیرک خورد. من در هر تیمی باشم با تمام وجودم بازی می کنم و چون بختیاری هم هستم با تمام وجودم برای نفت بازی می‌کنم.

دهقانی درخصوص اینکه بازی برابر پرسپولیس با حواشی داوری هم همراه بود، بیان کرد: درباره مسائل داوری باید کارشناسان حرف بزنند ولی اما روی حرکت دوم می توانست پنالتی باشد، این اتفاق نیفتاد اما این بازی به نظرم باید مساوی می‌شد و نتیجه عادلانه همین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز