خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیر بارسلونا به نژادپرستی علیه وینیسیوس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۹۴

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.

به گزارش ایلنا، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، نخواست توضیحات زیادی در مورد امتناع ژول کنده از بازی در سمت راست خط دفاعی بدهد. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که این بازیکن در صورت دریافت پیشنهاد مناسب باشگاه را ترک خواهد کرد.

آلِمانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود مدافع فرانسوی از درخواست کادرفنی برای بازی در سمت راست خط دفاعی سرپیچی کرده، گفت:"موضوع کنده یک وضعیت داخلی است که ما در داخل باشگاه آن را برطرف می‌کنیم."

مسابقات بعدی؟

برای حرفه‌ای بودن، من به باشگاه و رقبا احترام می‌گذارم، ما باید برای بردن همه چیزپیش برویم.

طرح اقتصادی؟

یک شرط اولیه خزانه وجود دارد که این است که در دو سال آینده و درآمد را ثابت کنیم تا ببینیم وضعیت فیرپلی مالی چگونه است و آیا می‌توانیم در قاعده یک به یک فعالیت کنیم یا نه. لالیگا از ما اطلاعات بیشتری خواسته و خواهیم دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

نژادپرستی؟

مواضع ما بدون ورود به موارد خاص روشن است. ما هرگونه تبعیض به هر دلیلی را محکوم می‌کنیم.  امیدواریم قانون ورزش و فراورزش با تمام قوا و سرعت عمل کند. این مربوط به مردم یا باشگاه‌ها نیست، به همه مربوط می‌شود. هر شخصیتی که به این معنا اظهار نظر کند، باید کنار گذاشته شود و تمام وزن قانون بر دوش او باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز