خبرگزاری کار ایران

بارسلونا به دنبال پیدا کردن مهاجم در بازار نقل‌وانتقالات

باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم برای خط حمله این تیم است.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا به دنبال پیدا کردن یک مهاجم مناسب برای خط حمله این تیم است. در حال حاضر مسی، نیمار و سوارز سه مهاجم آبی اناری‌ها هستند که در صورت غیبت هر کدام از این سه نفر، لوئیز انریکه جایگزین مناسبی برای آن نخواهد داشت.

فرناندز، مدیر ورزشی بارسا بعد از بازی شب گذشته بارسا مقالبل سمپدوریا در جام خوان گامپر که با برتری 3-2 بارسلونا تمام شد گفت: "بدون شک تا قبل از پایان تابستان یک مهاجم دیگر به تیم اضافه می کنیم. گزینه های بسیاری پیش روی ماست و ما سعی می کنیم مناسب ترین آنها را جذب کنیم. در حال حاضر، جذب یک مهاجم بزرگترین هدف پیش روی ماست.

او افزود: باید در این مورد با لوییس انریکه مشورت کنیم. چه در مورد بازیکنانی که باید جدا بشوند و چه بازیکنانی که قرار است به لیست بارسا اضافه شوند. اگر چه تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما ما همیشه به دنبال بهتر کردن اوضاع هستیم. این هفته رقابت های لالیگا آغاز می شود و من امیدوارم با برد مسابقات را آغاز کنیم".

گفتنی است تا به حال مهاجمانی مثل کوین گامیرو، نولیتو، ویه‌تو، مانژوکیچ و گابیگل در آستانه پیوستن به بارسا بوده اند که هرکدام به دلایلی لغو شده است.

 

کد خبر : ۳۹۹۷۲۰