خبرگزاری کار ایران

بنگر: در قهرمانی لیگ حق به حق‌دار رسید/ پرسپولیس امسال سه گانه کسب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۱۳

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس به نظرم به چیزی دست پیدا کرد که استحقاقش را داشت. این تیم مشکلات زیادی در طول  فصل داشت ولی در نهایت همه آنها را از سر گذراند و در نهایت مسیر خودش را پیدا کرد و به قهرمانی رسید. اگرچه استقلال و سپاهان هم عملکرد خوبی داشتند ولی به نظرم حق به حقدار رسید.

وی در مورد اعتراض سپاهان و استقلال به قهرمانی پرسپولیس و ناسالم دانستن آن، گفت: در این مورد حرفی ندارم و هرکس مسئول صحبت‌هایی است که انجام می‌دهد. پرسپولیس در این سال‌ها قدرت خودش را نشان داده و به همه اثبات کرده است. حتی در آسیا هم دو بار به فینال رفته و نمی‌توان این را به مسائل غیر فنی ربط داد. قبلاً می‌گفتند وزارت ورزش قبلی هوای پرسپولیس را دارد و الان هم حرف‌های دیگری می‌زنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه اشتباهات داوری را عامل قهرمانی سرخپوشان می‌دانند هم توضیح داد: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و پرسپولیس هم از این اشتباهات کم ضرر ندیده است. مگر کسی سود و زیان تیم‌ها از داوری را سنجیده است که حالا می‌گویند قهرمانی حق پرسپولیس نبود و حق تیم دیگری بود. من این صحبت‌ها را اصلاً قبول ندارم.

بنگر در مورد جام حذفی هم گفت: رقابت های سختی است و هم استقلال و هم پرسپولیس کار سختی در پیش دارند ولی امیدوارم دو تیم به فینال بیایند و یک رقابت جذاب را شاهد باشیم و فکر می‌کنم پرسپولیس در جام حذفی هم توانایی قهرمانی و بالا بردن جام را دارد و سوپرجام را هم به دنبال آن فتح می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز