خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو 3-0 اوساسونا؛ صعود موقت به رده دوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۶۵

اتلتیکومادرید بازی خانگی مقابل اوساسونا را با نتیجه 3-0 به پایان رساندن تا موقتا به رده دوم صعود کند.

به گزارش ایلنا، در هفته سی و هفتم لالیگا اتلتیکومادرید از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه متروپولیتانو از اوساسونا میزبانی کرد.

این دیدار با نتیجه 3-0 به سود شاگردان دیه‌گو سیمونه به پایان رسید تا آن‌ها دوباره به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

اتلتیکو در این بازی عملکرد مناسبی برابر حریف داشت و موقعیت‌های چندانی برای گلزنی نداشت اما پیش از اینکه نیمه اول تمام شود به گل رسید. در دقیقه 44 یانیک کاراسکو در دقیقه 44 روی پاس آنتوان گریزمان موفق به گلزنی شد. نیمه اول بازی نتیجه 1-0 به سود اتلتیکو پایان یافت.

در نیمه دوم هم اتلتیکو تیم برتر میدان بود و جریان بازی را تحت کنترل داشت که در دقیقه 62 دومین گل میزبان به پایان رسید. سائول نیگز به عنوان دومین زننده گل در این بازی نام خودش را ثبت کرد.

این بازی در نیمه دوم با فرصت‌های گلزنی جدی از سوی اوساسونا همراه نبود و اتلتیکو از موقعیتش یکبار دیگر استفاده کرد تا در دقیقه 82 این بار آنخل کوره‌آ روی پاس رودریگو دی پائول موفق به گلزنی شود. 

بازی بدون اثر جدی از سوی اوساسونا در تغییر نتیجه تا پایان دنبال شد که در نهایت به سود اتلتیکو پایان یافت. 

بازیکنان سیمئونه با این پیروزی 72 امتیازی شدند و فعلا بالاتر از رئال مادرید در رده دوم قرار گرفتند. اوساسونا هم با 47 امتیاز در رتبه نهم جدول ایستاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز