خبرگزاری کار ایران

عادلخانی: هواداران خواهان تمدید قرارداد ساپینتو هستند/ هیئت مدیره استقلال باید ترمیم شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۵۲

پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم و بازیکنان در فصل جاری رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، رضاعادلخانی پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم و بازیکنان در فصل جاری رضایت دارد و از انها خواست قهرمانی جام حذفی را بدست بیاورند.

عملکرد استقلال را در پایان لیگ برتر چطور ارزیابی می کنید؟

به هرحال استقلال عنوان سومی لیگ را بدست اورد در حالی که می توانست قهرمانی را کسب کند.استقلال در این فصل در خیلی از بازیها بدشانس بود و در خیلی از بازیها هم داوری برایش مشکل ساز بود.

عملکرد ساپینتو را چطور ارزیابی کردید؟

ساپینتو مربی با دانشی است و توانست نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کند. ساپینتو در سال اولی که شناخت زیادی از فوتبال ایران نداشت و می توانست حتی عنوان قهرمانی را نیز کسب کند.

هیئت مدیره استقلال قصد تمدید قرارداد ساپینتو را دارد؟

این تصمیم هیئت مدیره استقلال است که قرارداد ساپینتو را تمدید کند.به هر حال هواداران استقلال خواهان تمدید قرارداد این مربی هستند.

ایا استقلال می تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند؟

استقلال توانایی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی را دارد ولی بازی سختی را مقابل نساجی در پیش خواهد داشت. نساجی فصل گذشته قهرمان شده است و از انگیزه فراوانی برابر استقلال برخوردار است.

هیئت مدیره استقلال هم قرار است تغییر کند؟

سازمان خصوصی سازی پیگیر تغییر در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس است و فکر می کنم اتفاق خوبی است که هیئت مدیره دو تیم ترمیم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز