خبرگزاری کار ایران

اسدی: در ابندا از خمس خوشم نمی‌آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۸۶۷

بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا اسدی پس از شکست سنگین تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت: از قبل برنامه داشتم که امروز صحبت کنم اما شاید خدا به جوانی‌ام رحم کرد که این شرایط رقم خورد و نمی‌توانم برخی مسائل را بگویم. در مورد بازی باید بگویم که شرایط نرمال نبود. ما خیلی محروم داشتیم آنطور که باید و شاید تیم‌مان کامل نبود اما خوب نمی‌شود در مورد  هیچ  چیز بهانه آورد. در مجموع تمام تلاش‌مان را کردیم اما چیزی که فکرش را می‌کردیم رقم نخورد و چیزی جز شرمندگی برای ما نماند. 

وی افزود: در مورد دو صحنه می‌خواهم صحبت کنم که خیلی تأثیرگذار بود. صحنه اول پنالتی بود، همان پنالتی شرایط بازی را تغییر داد. در زمانی که نیمه دوم می‌خواست آغاز شود به داور گفتم دیدی که پنالتی نبود، گفت چرا پنالتی بود. من چه چیزی را کشیدم فوتبال است و پینک پنگ نیست من دستم هم به او بخورد می‌افتد این معلوم است منتظر دایو زدن است. مشکلی نیست. پنالتی گرفتی عیبی ندارد اما چرا سوت‌هایت تغییر می‌کند. به کمک داور می‌گویم چرا آفساید را نمی‌گیری که جواب می‌دهد اول حرکت کرد ولی بعداً ایستاد. به هر حال بازیکنی که حرکت می‌کند تأثیرگذار است و باید آفسایدش اعلام شود. این نحوه سوت زدن معلوم است که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند. اصلاً خوشحالی را به آنها بدهید ما هیچ مشکلی نداریم اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند اینطور قضاوت کنید.

بازیکن تراکتور عنوان کرد: پاکو خمز مربی خارجی ما روی کارت گرفتن بسیار حساس است و فکر می‌کنم از روزی که او آمده به یاد ندارم بازیکنی به خاطر اعتراض به داور کارت گرفته باشد. یعنی اینکه او به خوبی تیم را مدیریت کرده است. وقتی بازیکنان‌ ما اینقدر با  احترام با داور رفتار می‌کنند آن وقت شما اینطور قضاوت می‌کنید. یک بخش بزرگی از این باخت تقصیر ما بازیکنان است. ما اشتباه کردیم شرمنده مردم آذربایجان هستیم. بخشی هم داور مقصر است. از زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کردند بازی ما خیلی بهتر شد و این شور و حرارت آنها بسیار در رسانه‌ها بازتاب دارد. 

اسدی در خصوص شرایط خودش گفت: یک فصل خیلی خوب را در تراکتور داشتیم ابتدا با پست هافبک دفاعی شروع کردم اما بعد از آن جلوتر رفتم و بعد از آن هم پاکو خمز به عنوان مهاجم از من استفاده کرد. اوایل کار زیاد خوشم نمی‌آمد و با او مشکل داشتم اما خیلی به من کمک کرد و نمی‌توانم به سادگی از این موضوع بگذرم که او تغییری ایجاد نکرده است. خیلی تغییراتی در فوتبال من ایجاد کرده است. تا اینجای کار آمده‌ام و زندگی‌نامه قشنگی داشته‌ام. به نظرم در آینده هم بتوانم داستان بهتری داشته باشم تا جوانانی که فوتبال من را نگاه می‌کنند بتوانند الگوی خوبی برای آنها باشم. 

وی در مورد اینکه آنطور که از صحبت‌های‌تان پیدا است فصل بعد در این تیم نمی‌مانید، گفت: نه، بحث خداحافظی نیست. وقتی یک فصل صحبت نکردم علاقه داشتم در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم. نمی‌خواستم فصل با بدون هیچ مصاحبه‌ای به پایان برسانم. 

بازیکن تراکتور در مورد اینکه آیا فصل بعد  هم اگر به هر تیم بروی خودت را به عنوان مهاجم معرفی می‌کنید، اظهار داشت: نمی‌دانم. ابتدا باید بدانم شرایطم در تراکتور چطور می‌شود و بعد از آن اگر گزینه‌ای بود به آن فکر می‌کنم. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. 

اسدی تأکید کرد: مردم آذربایجان نباید نگران این باشند که رضا اسدی نامی بخواهد به تراکتور بیاید، بماند یا نماند. تراکتور آنقدر فوتبالیست بزرگتر از امثال من داشته که نمی‌توان گفت اسدی بازیکن بزرگی است. مطمئنم اگر آنها بخواهند نگران باشند باید نگران زنوزی باشند هیچ‌کسی نمی‌آید از جیب خودش برای شادی مردم خرج کند. مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی دارند. زنوزی هزینه زیادی برای تیم می‌کند و امکانات زیادی را فراهم کرده است و به فوتبال آذربایجان کمک می‌کند. آنها باید نگران این باشد که تیم در دست زنوزی بماند. هوادار تراکتور نباید فقط این یک بازی را ببیند ما فصل خیلی خوبی را داشتیم. متأسفانه یک بازی هم اینطور شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز