خبرگزاری کار ایران

شرایط متفاوت غول‌های شهر دوم ایتالیا

اینتر روی ابرها، میلان در سراشیبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۱۸

دو تیم شهر میلان شرایط متفاوتی را سپری می کنند.

به گزارش ایلنا، اینتر در ابرها سیر می‌کند و میلان با سرعت در حال سقوط است، این شرایط دو غول شهر دوم ایتالیا است که فردا شب در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. اینتر با پیروزی 4 بر 2 برابر ساسولو بالاتر از لاتزیو که مقابل لچه متوقف شد، خود را به رده سوم جدول لیگ رساند؛ این هفتمین پیروزی متوالی اینتر در رقابت‌های مختلف بود که با پیروزی 2 بر صفر برابر میلان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان روحیه بالایی داشت.

پیروزی برابر ساسولو اما آسان به دست نیامد و سیمونه اینتزاگی آنقدر کنار زمین فریاد کشید که صدایش در نمی‌آمد، به خصوص در لحظاتی که ساسولو بازی 3 بر صفر باخته را 3 بر 2 کرد و می‌خواست جشن اینتر را خراب کند و برای همین ماسیمیلیانو فاریس، دستیار اینتزاگی در کنفرانس خبری شرکت کرد. او گفت: «این پیام آشکار اینتزاگی بود، ما نمی‌توانیم فرصتی که برایمان پیش آمده به آسانی از دست بدهیم. بازی‌های مهمی در پیش داریم، از جمله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی ایتالیا و باید بتوانیم در جمع چهار تیم بالای جدول برای خودمان حاشیه امن درست کنیم.»

روملو لوکاکو گل اول و آخر بازی را زد تا تولد 30 سالگی‌اش را به بهترین شکل جشن بگیرد، خانواده او کنار زمین بودند از جمله برادرش، جردن که سابقه بازی در لاتزیو را دارد. با فرمی که این مهاجم بلژیکی در این اواخر نشان داده شاید دردسر شیرینی برای اینتزاگی شکل بگیرد و آن انتخاب بازیکنان برای بازی فردا شب است، ادین ژکو گل اول بازی با میلان را زده و لوتارو مارتینس جایگاهی دست نیافتنی دارد. فاریس گفت: «این از آن مشکلاتی است که همه دوست دارند داشته باشند. ما چندین بازیکن داریم که می‌توانند در ترکیب اصلی باشند یا از روی نیمکت روی روند بازی تأثیر بگذارند رائول بلانووا و کریستین اصلانی هم همینطور.»

از آغاز فوریه هیچ بازیکنی در سری A به اندازه لوکاکو تأثیر مستقیم روی گل‌ها نداشته، این مهاجم هفت گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است. او در مصاحبه بعد از بازی گفت: «هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب اصلی باشد اما مربی تصمیم می‌گیرد و من همیشه گفته‌ام اینتر از همه مهم‌تر است و من با تمام وجود برای تیمم کار می‌کنم.» این مهاجم نوک در مالکیت چلسی قرار دارد و مدیر اینتر، جوزپه ماروتا می‌گوید 60 درصد احتمال دارد که او فصل بعد هم در سن‌سیرو بازی کند.

اینتر در این 7 پیروزی 21 گل زده و تنها سه بار دروازه‌اش باز شده و این کاملاً متفاوت است با رویه‌ای که قبل از آن در پیش گرفته بود، در این فصل سری A 11 شکست در کارنامه اینتر ثبت شده است.

اما میلان به قول مربی‌اش فرصت‌ها برای رقم زدن یک فصل خوب را یکی بعد از دیگری از دست می‌دهد و حالا تنها برگرداندن شکست مقابل اینتر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برای روسونری مانده است. آنها می‌توانستند برابر تیم در معرض سقوط اسپتزیا پیروز شوند و فاصله خود با چهار تیم بالای جدول را کمتر کنند ضمن اینکه برای بازی برگشت با اینتر روحیه بگیرند اما با دو گل شکست خوردند و این داستان غم‌انگیز برای هواداران میلان آشنا بود، تیمشان در این فصل بارها برابر تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، امتیاز از دست داده است.

استفانو پیولی درباره بازی فردا شب که شاید مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای‌اش باشد، گفت: «این مسابقه می‌تواند ما را وارد کتاب تاریخ کند، باید باور داشته باشیم می‌توانیم اینتر را شکست دهیم، شرطش این است که فوتبال خودمان را بازی کنیم با تمرکز، انرژی و کیفیت بالا. در این دو بازی نتوانستیم در سطح خودمان بازی کنیم.»

 پیولی اعتراف کرد بازی برگشت با اینتر در ذهنش بوده و برای همین با تیمی تغییر شکل داده به مصاف اسپتزیا رفته. اینتر تمام بازیکنانش را در اختیار دارد اما میلان با مصدومان متعددی مواجه است. نبود رافائل لیائو در بازی رفت بشدت محسوس بود و پیولی امیدوار است این ستاره پرتغالی به همراه جونیور مسیاس و راده کرونیچ بتوانند در بازی فردا شب تیمش را همراهی کنند.

در پایان مسابقه، مربی و بازیکنان میلان به سمت جایگاه هواداران میهمان رفتند و به صحبت‌های اولتراها گوش کردند. سیمون کیائر، مدافع دانمارکی و باتجربه روسونری درباره این دیدار گفت: «آنها می‌گفتند این بازی اصلاً خوب نبوده اما برای بازی سه‌شنبه باید همه چیز را فراموش کنیم و خودمان را برای یک جنگ دیگر آماده کنیم. در نگاه حرفه‌ای، باید از بازی قبلی عبور کنیم و برای مسابقه بعد آماده شویم. ما راه دیگری نداریم جز اینکه شکست بازی رفت مقابل اینتر را جبران کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز