خبرگزاری کار ایران

میلان آماده برای اینتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۵۰

همه چیز مهیای یک دربی بزرگ برای صعود به فینال در ایتالیاست.

به گزارش ایلنا میلان باید بازی با لاتزیو را می‌برد و با گل‌های نیمه اول اسماعیل بن ناصر و تئو هرناندس به هدفش رسید تا در آستانه بازی چهارشنبه با اینتر در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان روحیه بگیرد.

مصدومیت لیائو

سکوت بر سن‌سیرو حاکم شد وقتی رافائل لیائو بعد از 11 دقیقه به‌دلیل مصدومیت عضلانی از راه رفتن ایستاد. اتفاق بدی بود بخصوص در فاصله چهار روز مانده به بازی با اینتر. پاسخ میلان اما شگفت انگیز بود، نه تنها چند دقیقه بعد قفل دروازه میهمان را باز کردند بلکه بر بازی مسلط شدند و دومی را هم به ثمر رساندند. در واقع، میلان جای خالی لیائو را حس نکرد، الکسیس سالماکرز بعد از آمدن به جای او بخوبی جای ستاره پرتغالی را در بال چپ پر کرد. میلان غیرقابل پیش‌بینی بود و در تمام زمین از جلو پرس می‌کرد، آنها با شایستگی این پیروزی را به دست آوردند هرچند بازی با اینتر متفاوت خواهد بود بخصوص با اثرگذاری که لیائو در رقابت‌های اروپایی این فصل داشته؛ ناپولی خوب می‌داند.

لاتزیوی ضعیف

بیشتر هواداران میلان فکر می‌کردند لاتزیو دردسر بیشتری برای تیم‌شان درست می‌کند، آنها در رم 4 بر صفر میلان را شکست داده بودند که یکی از بدترین بازی‌های فصلش را انجام داد و برای همین تیم استفانو پیولی با فشار بیشتری وارد زمین شد. شکست تقریباً به معنای پایان امیدهای روسونری برای سهمیه لیگ قهرمانان بود اما به خاطر طرز فکر لاتزیو در این بازی میلان مسلط بود. لاتزیو تیمی نبود که در این فصل دیده بودیم، پاس‌های بلند، ضعف در مالکیت توپ و اشتباهات مهلک بخصوص در نیمه اول مثل اشتباه مارکوس آنتونیو که به گل بن ناصر انجامید. مهاجمان هم ناامیدکننده بودند، ماتیا زاکانی با وجود اینکه کاملاً آماده نبود و جمعه تمرین نکرد، در ترکیب اصلی قرار گرفت و چیرو ایموبیله تنها در خط حمله در تمام دوئل‌ها با مدافعان میلان بازنده بود.

10 کاذب

خیلی‌ها از جمله پائولو مالدینی و پیولی در تابستان گذشته به‌دنبال یک هافبک هجومی برای تقویت و غیرقابل پیش‌بینی شدن خط حمله بودند. آنها شارل دل کتلر را خریدند که تا به حال 32 میلیون یورویی که بابتش دادند را توجیه نکرده. از طرف دیگر در طول فصل و بازی با لاتزیو مشخص شد میلان به یک 10 کاذب نیاز دارد نقشی که فرانک کسیه فصل قبل بازی می‌کرد پیش از آنکه به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا برود. یک هافبک وسط که جلوتر بازی می‌کند و می‌تواند تیم را به سمت دروازه حریف سوق دهد. خط میانی میلان مقابل لاتزیو درخشید نه فقط بن ناصر. ساندرو تونالی یکی از بهترین بازی‌های فصلش را انجام داد، راده کرونیچ تقریباً همه جای زمین بود و در هر حمله نقش داشت. این سه احتمالاً چهارشنبه هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز