خبرگزاری کار ایران

حسینی: در همان نیمه اول بازی را تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۵۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم تیم با قدمت سپاهان با این تشکیلات، هواداران و مربی که افتخار دوستی با مورینیو دارد، نیاز به کمک داور نداشت تا یک صحنه عادی را پنالتی اعلام کند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از باخت پنج‌گله برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان، این بازی را یک مسابقه ۴۲ دقیقه‌ای دانست و اظهار کرد: درباره نیمه دوم بازی با سپاهان اصلاً نمی‌خواهم صحبت کنم. به نظر من این بازی، یک دیدار ۴۲ دقیقه‌ای بود و تنها تا این دقیقه هر دو تیم فوتبال خوبی را انجام دادند و موقعیت‌های خوبی داشتند.

او افزود: بازی روال خودش را طی می‌کرد و بازی خوبی بود. به عقیده من تیم با قدمتی همچون سپاهان با این تشکیلات و مربی‌ای که دوست مورینیو است، نیاز به اینقدر کمک از جانب داور نداشت. برای فوتبال خجالت‌آور بود که یک صحنه معمولی را پنالتی اعلام کردند.

سرمربی پیکان ادامه داد:  ناحقی‌کردن این بازی و آن بازی ندارد. پیکان را این‌ طور خُرد کنید، چه می‌شود. صحنه پنالتی را ببینید! خنده‌تان می‌گیرد. کارت زرد دوم برای اخراج تمیروف را هم به‌راحتی دادند. فکر کنم سپاهان نیازی به این حمایت‌ها ندارد. این باشگاه آنقدر ثروت و بازیکن دارد که نیازی به این حمایت‌ها نداشته باشد.

حسینی با بیان اینکه صحنه را آنالیز کرد، تصریح کرد: هیچ لمسی از جانب بازیکن ما نشد و داور پنالتی گرفت. با زرنگی احمدزاده تیم ما به‌راحتی ۱۰ نفره شد و به عقیده من بازی در نیمه اول تمام شد.

او اضافه کرد: وقتی یک پنالتی به تیم حریف هدیه می‌دهند آن هم تیمی که جلوی ۵۰ هزار هواداراش بازی می‌کند، دقیقا بعد از آن هم بازیکن ما را اخراج می‌کنند، حرف‌زدن درباره جوان‌گرایی و کم‌تجربگی بازیکنان پیکان شعارگرایی است.

حسینی با تاکید بر اینکه اصلاً تیم ما جوان نیست و بالای ۳۰ سال است، گفت: بازیکنان ما چه بی‌تجربگی در این بازی کرده‌اند؟ هر دو تیم فوتبال بازی می‌کردند و چند موقعیت گل داشتند، اما به عقیده من در همان نیمه اول بازی را تمام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز