خبرگزاری کار ایران

هرناندس: به خمس تبریک می گویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۳۸

سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: حضور هواداران تراکتور در این بازی فوق العاده بود و در هیچ کجا این جو را ندیده بودم.

به گزارش ایلنا، نساجی قائمشهر در هفته بیست‌ونهم در زمین تراکتور تن به شکست یک بر صفر داد. کارلوس هرناندس، سرمربی نساجی در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: به تیم تراکتور و پاکو خمس بابت این پیروزی و نزدیک شدن این تیم به آسیا تبریک می‌گوییم.

از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: خوب دفاع کردیم و تیم ما هماهنگ و خوب بود و من از بازیکنانم راضی هستم، سه موقعیت گلزنی داشتیم و یک پنالتی که را هم می‌توانستند به نفع ما بگیرند و همچنین در آخر می‌توانستیم به گل برسیم.

تراکتور بیشتر دنبال گلزنی بود

این سرمربی درباره تاکتیک تیمش در این دیدار گفت: ایده ما بستن فضاها بود که توپ به مهاجم تراکتور نرسید و تیم ما آماده بود. هرچقدر از دقایق بازی می‌گذشت تراکتور بیشتر به دنبال گلزنی بود.

هیچ کجا مانند تماشاگران تراکتور را ندیدم

هرناندس درباره تماشاگران تراکتور نیز اظهار کرد: حضور هواداران تراکتور در این بازی فوق العاده بود و در هیچ کجا این جو را ندیده بودم.

وی خاطرنشان کرد: سعی‌ می‌کنیم بهتر کار کنیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم، امروز نشد که پیروز میدان باشیم اما مقابل هر تیمی با هدف برد بازی خواهیم کرد.

هرناندس تاکید کرد: قابلیت های تراکتور را می‌دانستیم، دفاع‌های ما تمام تلاش‌مان را کردند. در نیمه دوم بهتر بودیم به نظرم مساوی عادلانه‌تر بود و معتقدم هر بازیکنی که بازی می‌کند باید بهتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز