خبرگزاری کار ایران

نه سیرجان الهویی را می‌خواهد و نه تیم ملی!

شوک بزرگ به گل‌گهر قبل از جدال با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۲۵

مدیران گل‌گهر مذاکرات نهایی خود را با گزینه‌های هدایت این تیم در فصل آتی را نهایی کردند.

به گزارش ایلنا، بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر طی دیدارهای اخیر آن به بدترین شکل کار‌ را به پایان رسانده‌اند تا مدیران تیم پیش از پایان فصل به دنبال تقویت نیمکت و تغییرات در آن باشند.

گل‌گهر که طی سالیان اخیر سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته و توانسته ستاره‌های اسبق استقلال و پرسپولیس را به خدمت بگیرد، با جدایی قلعه‌نویی و اعتماد به سعید الهویی از اهدافی که داشت دورتر شد تا اکنون آنها تغییرات زودهنگام فنی را در دستور کار قرار دهند.

در این زمینه دو مربی صاحبنام خارجی از ایتالیا و اسپانیا و همچنین دو مربی ایرانی طی روزهای اخیر برنامه‌های خود را به باشگاه اعلام کرده و در انتظار مشخص شدن وضعیت این تیم هستند.

مدیران باشگاه بعد از جدایی قلعه‌نویی امیدوار بودند سعید الهویی به عنوان جانشین وی عملکرد قابل قبولی با توجه به بازیکنانی که در اختیار این تیم قرار دارد، کسب کند که شرایطی متفاوتی را تجربه کردند. حذف در جام حذفی و ادامه نتایج غیرقابل قبول در لیگ که کسب جایگاه چهارم آنها را نیز به خطر انداخت، اعتماد مدیران از این مربی جوان را سلب کرده و حتی گفته می‌شود او جایگاه خود را در نیمکت تیم ملی و به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی را نیز کاملا در خطر می‌بیند و مخالفان وی با اشاره به این عملکرد در نیمکت گل‌گهر خواهان تغییراتی توسط سرمربی تیم ملی شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز