خبرگزاری کار ایران

الهویی: کادرفنی ما از فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد/ کارشناسان داوری از ترس فضای مجازی حقایق را نمی‌گویند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۰۵

مربی گل گهر معتقد است این تیم برابر استقلال می توانست برنده بازی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان بعد از شکست این تیم در بازی برابر استقلال در نشست خبری این دیدار گفت: ابتدا به تیم گل گهر بابت پیروزی امروز تبریک می‌گویم شاید تعجب برانگیز باشد اما بازی‌ای که نشان دادیم این بود که تیم حاکم زمین بودیم. اگر اتفاقای رخ می‌دهد که به صورت متوالی بدون سه امتیاز از زمین خارج شویم اما مشکلی نیست. می‌توانستیم بیشتر به استقلال گل بزنیم. به بازیکنان تبریک میگویم و امیدوارم در جایی که میگذارند پیروز شویم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد حواشی این بازی بیان کرد:  در اتفاقاتی که افتاد و جای بحث هم دارد از خانزاده درخواست کرد که معذرت خواهی کند. باید احترامات حفظ شود و آقای قلعه نویی گفتند که از مجیدی عذرخواهی کند. از کادرفنی ما سه نفر از آقای مجیدی عذرخواهی کردیم. جنجال های این بازی خیلی زیاد بود. از این می توان صحبت کرد که از لحاظ هندسی در نظر بگیرید تنها کسی که می توانست دست علیزاده به توپ خورده بود آقای حیدری بود نه آقای کمک داور. در بازی فصل پیش هم همینطور هند آقای شاکری گرفته شده بود. در دو هفته پیش گل پرسپولیس با دست به ثمر رسیده بود. کارشناسان محترم داوری از ترس فضای مجازی و هجوم یکسری افراد این را هم پنالتی می ببینند همانطور که گل دو هفته پیش را هم می‌گفتند به وی آی آر لازم است.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: کمک داور نباید در این صحنه پنالتی کمک می‌کرد اما کمک داور صحنه مخالف در دقیقه ۸۶ روی استنلی به زعم ما پنالتی شد هیچ کمکی نکرد. نمیدانم برای ما کمک داوران دور هستند اما اینجا هندسه به کلی فرق کرد و فهمیدیم که می‌توان از عرض هم حجم بدن بازیکن را متوجه شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز