خبرگزاری کار ایران

محکومیت جدید برای نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۵۱

کمیته وضعیت آرای جدید خود را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به شکایت بهمن کامل از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 21 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمد قشقایی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 22 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت محمدعلی مردانی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 875 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 40 میلیون و 875 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 125 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت بهرام مقامی فرد از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 23 میلیون و 980 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*کمیته وضعیت دعوی باشگاه سپاهان به طرفیت باشگاه ون پارس نقش جهان و امیرحسین بهادر را مردود اعلام کرد.

*در پی شکایت سیدعلا خلف زاده از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 920 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز