خبرگزاری کار ایران

شهدابی‌ها راهی منامه شدند/ ترکیب نهایی نماینده ایران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۴۷

تیم والیبال شهداب یزد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا صبح امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت) راهی کشور بحرین شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از 24 تا 31 اردیبهشت به میزبانی بحرین برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

شاگردان محمدرضا تندروان ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی شهر منامه شدند تا پس از چند دیدار تدارکاتی و انجام تمرینات با حضور سعید معروف در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور یابند.

این تیم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها برابر تیم‌های گاز جنوب (عراق)، تایچونگ بانک (چین‌تایپه) و کام ایر (افغانستان) در گروه B به میدان خواهد رفت و نخستین دیدار شهدابی‌ها ساعت 14:30 روز یکشنبه 24 اردیبهشت برابر گاز جنوب است.

یونس قلیچ‌نیازی، مسعود غلامی، سعید معروف، مهرداد بابایی، رضا عابدینی، محمد صادقی، علی‌اصغر میرحسینی، امیر غفور، مهدی مهدوی، محمد والی‌زاده، میثم صالحی، شهروز همایون‌فرمنش، مهدی مرندی و سعید جواهری بازیکنان تیم شهداب یزد در این مسابقات هستند.

امیر خوش‌خبر سرپرست، محمدرضا تندروان سرمربی، علی تاج‌الدینی و شاهین مفیدی مربیان، مجتبی عطار و حسن محفوظی کمک مربیان، سیامک افروزی پزشک و فاضل شیرکوند آنالیزور کادر فنی این تیم را در رقابت‌های پیش‌رو تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز