خبرگزاری کار ایران

پاسخ عطایی به تندروان: با شهداب بهترین همکاری را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۰۵

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت با تیم شهداب به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا همکاری خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت‌ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تمرین‌های آماده‌سازی این تیم از روز یکشنبه ۲۷ فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال، درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: از ۲۷ فروردین تمرینات را با فشار بالا شروع کردیم. همچنان در مسیر و روند آماده‌سازی هستیم. فشار بدنی بالاست. امیدوارم این مسیر طی شود و به اوج آمادگی برسیم. کار گروهی را هم شروع کرده و از برنامه‌های خود جلوتریم. در جریان اردو مصدومیت‌هایی خفیف اتفاق افتاد که مصدمان تحت درمان پزشکی هستند.

او درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تا قبل از شروع جام ملت‌ها گفت: به ترکیه می‌رویم تا با تیم این کشور دیدار تدارکاتی داشته باشیم. به ایران برمی‌گردیم و قبل از بازی لیگ جهانی و دور قبل از اولین بازی با تیم ملی فرانسه هم بازی می‌کنیم.

او درباره جوانگرایی تیم ملی و اضافه‌کردن بازیکنان جوان به تیم ملی گفت: فدراسیون والیبال در مسیری است که چرخه تولید بازیکن ادامه دارد. من هم علاقمندم بازیکنان جدید ملحق شوند اما طی پروسه زمانی ۱۰ ساله خیلی تغییرات در تیم ملی نداشتیم و بازیکنان کمی به ترکیب تیم ملی اضافه شدند. معتقدم بازیکنان جوان می‌توانند به والیبال کمک کنند. این مسیر باید ادامه پیدا کند. البته استفاده از بازیکنان جوان تاوان خود را هم دارد.

عطایی درباره مخالفت با حضور حضرت‌پور در تیم شهداب یزد و اینکه تندروان گفته بود جواب تلفنش را نداده، گفت: تمام بازیکنان تیم شهداب را در اختیارشان گذاشتیم. قرار هم نبود بازیکن کمکی به هیچ تیمی اضافه شود.‌ سال گذشته که پیکان و شهداب در جام باشگاه‌ها شرکت کردند بازیکنان ملی‌پوششان را هفت روز مانده به مسابقات در اختیارشان قرار دادیم اما امسال از ابتدا بازیکنان شهداب را در اختیار این تیم گذاشتیم. با توجه به اینکه به نظر تیم شهداب آقای موذن مصدومیت دارد نمی‌توانستیم تعداد بازیکنان لیبروی تیم ملی را به یک عدد برسانیم. ضمن اینکه فاصله آخرین بازی شهداب با شروع لیگ ملت‌ها دو هفته است. اگر مصدوم می‌شد نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. ما بهترین همکاری را با شهداب داشتیم.

او در مورد اینکه نام میلاد عبادی‌پور هم در فهرست تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها دیده می‌شود، گفت: ۳۰ بازیکن در لیست لیگ ملت‌ها داریم. میلاد از من خواسته بود نباشد اما گفتم ممکن است از تو در لیگ ملت‌ها استفاده کنم. ریسک نکردیم و اسمش را قرار دادیم.

عطایی در مورد حضور سیدمحمد موسوی در تیم ملی گفت: محمد موسوی از بازیکنان بزرگ والیبال است و می‌تواند عصای دست مربی باشد.

او در پاسخ به این سوال که اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی، مشکلی برای حضور در آمریکا ندارد، بیان کرد: مشکلی ندارد و تاکنون چیزی به او اعلام نشده است. آقای کارخانه هم به عنوان مشاور فنی همراه ما به هلند و ژاپن هم می‌آید.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز