خبرگزاری کار ایران

اوج گیری دوباره ذوب آهن با تارتار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۱۱۶

سبزپوشان اصفهانی با سه امتیاز مهم مقابل فولاد وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی، تیم فوتبال ذوب آهن روز گذشته موفق شد در دیداری دشوار مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد و به برتری 2 بر صفر دست پیدا کند. ذوبی‌ها در شرایطی به این برد و 3 امتیاز دشوار دست پیدا کردند که حریف اهوازی‌شان از زمان روی کار آمدن علیرضا منصوریان متحول شده بود و در دیدارهای قبلی خودش نتایج قابل قبولی کسب کرده بود و شکست این تیم کار بزرگ و مهمی برای گاندوها بود.

تارتار که فصل دوم حضورش در ذوب آهن را سپری می‌کند توانسته با توجه به بودجه و بضاعتی که تیمش دارد نتایج قابل قبولی کسب کرده و در نیمه بالای جدول قرار بگیرد و مهدی تارتار با برنامه ریزی اصولی و در این دو سال هم چهره‌های قابل اعتنایی تحویل فوتبال ایران داده و بازیکنان مهمی از این تیم جدا شدند که در صدر آنها می‌توان به سینا اسدبیگی اشاره کرد که عملکرد قابل توجهی در این فصل در ترکیب پرسپولیس داشته است.

ذوب آهن در هفته‌های اخیر بازهم نتایج قابل توجه دیگری داشته است که می‌تواند به برتری 4 هفته قبل این تیم مقابل گل گهر مدعی سهمیه آسیایی اشاره کرد که آن پیروزی و کسب 3 امتیاز هم برای ذوبی ها نتیجه بسیار خوبی بود.

اگرچه قبلاً انتقاداتی به مهدی تارتار بابت جابجایی های زیاد صورت گرفته بود ولی به هر جهت نباید نادید گرفت ذوب آهن نتایج خیلی خوبی با توجه به بضاعتش کسب کرده و عملکرد این تیم تا اینجای کار در مجموع مثبت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز