خبرگزاری کار ایران

غلامی: استقلال، بچه سر راهی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۶۷

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم برای دولت مثل بچه سر راهی شده است.

به گزارش ایلنا، عارف غلامی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از قهرمانی در سوپرجام اتفاقات عجیبی درباره تیم ما رخ داد که عجیب بود. ما بین خودمان که صحبت می‌کردیم این را قبول کرده بودیم که امسال هر اتفاقی علیه استقلال رخ خواهد داد. ما می‌دانستیم که داوری‌ها علیه ما خواهد بود. بازیکن باید صد درصد فکرش در زمین فوتبال و تمرین باشد و آرامش داشته باشد اما ما چنین حسی نداشتیم. بعد از حذف از آسیا و اتفاقاتی که برای اسپانسر ما رخ داد، حساب بانکی نصف بازیکنان ما بسته است اما با هم قرار گذشتیم که در شرایط اقتصادی بد مردم و هواداران، تلاش کنیم. متاسفانه سر بزنگاه‌ها اتفاقات داوری عیله تیم ما بود.

وی افزود: در بازی‌های قبلی پنالتی‌های ما را نگرفتند. گاهی در لیگ حریفی را یک بر صفر شسکت می‌دهید اما می‌بیند به ما گل آفساید می‌زنند. رئیس کمیته داوران گفته است اگر فلان صحنه را پنالتی می‌گرفتیم هواداران تیم رقیب ناراحت می‌شدند. وقتی رئیس چنین حرفی می‌زند کارمندانش با او چه رفتاری می‌کنند؟

وی ادامه داد: ما از نظر روحی خیلی وقت است که شرایط خوبی نداریم. اتفاقات تاثیرگذاری که برای ما رخ داده است را مرور کنید. ما مسئولی پیدا نکردیم که به ما دلیلش را بگوید. ما با هوادارانمان انگیزه مضاعف داریم اما در بازی با هوادار و بازی با پیکان از حضور آنها محروم بودیم. استقلال بچه سر راهی دولت است. هیچ‌کس برایش مهم نیست و هر کسی می‌آید لگد می‌زند.

او افزود: هیچ‌کس همراه نیست. کجای دنیا تبلیغ اسپانسری را به صورت رایگان می‌کنند؟ موضوع حق پخش هم که هیچ. ما بازیکنان استقلال قبول کردیم که وقتی بازیکن استقلال شدیم ممکن است ۱۰ جا پنالتی‌ات را نگیرند و از خودی و غیر خودی بخوریم. این موضوع برای هوادار استقلال هم روشن شده است. ما قبول داریم که در این دو، سه هفته استقلال سابق نبودیم ولی این دلایلی داشت.

بازیکن استقلال ادامه داد: ما همه چیز را مثبت نشان دادیم و با هوادارانمان یک دل بودیم ولی یک جایی این روند پاره شد. این موضوع به جز برای مجموعه خودمان و هواداران برای هیچ‌کس مهم نیست. شنیدم که سرپرست صنعت نفت آبادان گفته که ما می‌دانستیم ساپینتو چنین حرکتی می‌کند و خواستند شیرازه ذهن او را به هم بزنند. خیلی از تیم‌ها این کار را می‌کنند که ساپینتو محروم شود. این‌قدر بی‌احترامی از سوی تیم‌های دیگر شده است که پرونده‌هایش خاک می‌خورد اما در مورد استقلال در اسرع وقت تصمیم‌گیری می‌شود.

عارف غلامی در پایان بیان کرد: من به عنوان بازیکن استقلال قبول کردم که امکان دارد ۱۰ ماه پول نگیرم و کسی جواب ندهد، پنالتی برایمان نگیرد و کسی جواب ندهد. ما یک بچه سر راهی هستیم. هوادار استقلال این موضوع را فهمیده است و می‌دانند خیلی از مسائل از دست ما خارج است. همه جا می‌گویند امسال در داوری و موضوعات دیگر پیشرفت می‌کنیم. اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد در سطح پایین‌ترین سطح فوتبال دنیاست. این درد دل من با هواداران است. شما آدم متخصص بگذارید، لازم نیست شعار مبارزه با فساد بدهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز