خبرگزاری کار ایران

یک منچستری مخالف حضور نیمار در جمع شیاطین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۳۱

لویی ساها ستاره فرانسوی سابق منچستریونایتد می‌گوید از ورود نیمار به لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند اما مخالف پیوستن او به منچستریونایتد است چون سبک بازی او با آنچه شیاطین سرخ اجرا می‌کنند، همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا، مدتی است که شایعه پیوستن نیمار به من‌یونایتد شنیده می‌شود. او که در حال حاضر به‌دلیل مصدومیت خانه‌نشین است، فصل پیش باوجود تلاش پاری‌سن‌ژرمن برای قطع همکاری، در پارک دو پرنس ماند و قراردادش را هم تا سال 2027 تمدید کرد اما مصدومیت‌های مکرر او و نداشتن بازده کافی در عملکرد تیم، سبب شده است که پاریسی‌ها دوباره به فکر فروشش بیفتند. حالا گفته می‌شود که چلسی به جذب نیمار 31 ساله تمایل دارد و این در شرایطی است که برخی شایعات از تمایل منچستریونایتد به جذب ستاره سابق بارسلونا نیز حکایت دارند. البته لویی ساها امیدوار است که مورد دوم صحت نداشته باشد.

ساها به سایت بت‌فرد گفت: «برای لیگ برتر عالیست که نیمار در انگلیس بازی کند چون او واقعاً بازیکن فوق‌العاده‌ای است. بازی او چشم‌نواز است اما من می‌فهمم که چرا عملکردش زیر سؤال می‌رود و برخی با داشتن بازیکنی مانند او در تیم‌شان مخالف هستند. من در زمین بازی جزو طرفداران پروپاقرص نیمار هستم اما فکر نمی‌کنم که او در سه چهار فصل گذشته در حد انتظار مدیران پاری‌سن‌ژرمن کار کرده باشد. راستش را بخواهید من دوست ندارم که نیمار را در پیراهن منچستریونایتد ببینم و یکی از دلایلش هم توجه بیش از اندازه‌ای است که رسانه‌ها به سوپراستاری مانند او دارند. ضمن اینکه ساختار تیم هم بسیار مهم است و گاهی اوقات جذب یک بازیکن باعث شکنندگی آن می‌شود. با تمام اینها من مطمئناً باور دارم که جذب یک بازیکن بزرگ به نفع لیگ برتر است.»

در همین حال از بایرن مونیخ به‌عنوان مشتری کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد، یاد می‌شود اما ساها شک دارد که این شایعه صحت داشته باشد. او گفت: «به آخر فصل که نزدیک می‌شویم، شایعاتی که معمولاً ساخته مدیران برنامه بازیکنان هستند، زیاد می‌شوند. کاسمیرو بازیکن تاپی است و خوب به همین دلیل همیشه باید نگران آینده او بود. من اما نگران آینده او نیستم و فکر نمی‌کنم که بایرن مونیخ بتواند برای نگه داشتن کاسمیرو با منچستریونایتد وارد رقابت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز