خبرگزاری کار ایران

الهویی: امیدوارم در بازی با پرسپولیس داور بهترین فرد زمین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۲۸

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد که داور دیدار با پرسپولیس روز خوبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سعید الهویی در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: باید این نکته را با دقت و توجه بیشتر در ذهن خودمان داشته باشیم که بازی جام حذفی مختصات متفاوتی از بازی‌های لیگ دارد. 90 دقیقه بسیار پرهیجان و پرفشار در پیش داریم که نیاز به تمرکز صددرصدی از سوی تیم ما دارد.

وی ادامه داد: هفته گذشته سعی کردیم چه از لحاظ تاکتیکی و چه ذهنی خودمان را آماده بازی در جام حذفی برابر پرسپولیس کنیم. از لحاظ تاکتیکی و بدنی شرایط خوبی داریم. همه بازیکنان را در این بازی در اختیار داریم. جا دارد از کادر پزشکی و بدنسازی تیم تشکر کنیم که چند بازیکن که به دلیل مصدومیت شرایط مناسبی نداشتند به شرایط بازی رساندند.

سرمربی گل‌گهر اظهار داشت: هم ما و هم کادرفنی پرسپولیس این اعتقاد را داریم که داور بازی فردا باید بهترین عملکردش را داشته باشد. اینکه کدام تیم پیروز می‌شود بستگی به پلن‌های بازی دو تیم و اجرای آن دارد. خیلی برای ما مهم است تیمی که شایسته‌تر برای پیروزی است از زمین خارج شود و داور اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی نداشته باشد. نبود VAR کار را برای داوری سخت کرده و اشتباهات داوران بیشتر از قبل دیده می‌شود. در بازی‌های قبل اشتباهات داوری باعث شد که 2 امتیاز از دست دهیم ولی ما بعد از بازی‌ها، از داوری‌ها حمایت می‌کنیم. امیدواریم فردا داور بهترین فرد در درون زمین باشد و با تصمیماتش کمک کند که تیم بهتر و شایسته‌تر پیروز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز