خبرگزاری کار ایران

اتهام بزرگ به مازیار زارع در اصفهان: برای پرسپولیس و زشت بازی کردی (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۳۳۲

سرمربی ملوان با اتهام بازی به سود پرسپولیس در برابر سپاهان روبرو شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مازیار زارع سرمربی ملوان در حالی وارد سالن نشست خبری شد که خبرنگاران اصفهانی چندان از نمایش تیم او رضایت نداشتند و نتیجه نیز باعث شده بود تا با توپ پُر به کنفرانس خبری بیایند و با سوالات انتقادی، مازیار را کلافه کنند.

 

* در مورد بازی؟

خسته نباشید.همانطور که دیدید بازی، بازی بسیار سختی بود. هر تیمی بیاید اصفهان با این جو و فشار مواجه خواهد شد. سپاهان مهره‌های بسیار خوبی دارد و تیم بسیار خوبی است و پیش‌بینی همچین شرایطی را می‌کردیم. اما آن چیزی که مسلم بود، این است که بچه‌های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه 90 جنگیدیم که حداقل امتیاز را بگیریم. خیلی خوشحالیم از اینکه بچه‌ها خیلی تلاش کردند. باتوجه به اینکه یک گل خوردیم و ممکن بود گلهای بعدی را هم دریافت کنیم، تمرکزمان را تا دقیقه 90 حفظ کردیم و گل مساوی را زدیم تا بازی مساوی شود.

 

* سپاهان اشتباه کرد که گل زدید؟

خیلی دوست ندارم درباره تیمهای دیگر نظر بدهم اما به عنوان کسی که سالها در فوتبال بوده، اشتباه آنها این بود که ما را دست کم گرفتند. بچه‌ها نشان دادند با همچین جو باشکوه هواداران سپاهان با دوندگی و تمرکز می‌توانیم امتیاز لازم را بگیریم. واقعا دوست ندارم درباره تیم بسیار باکیفیت سپاهان با بازیکنان باکیفیتش صحبت کنم اما ما تنها تیمی بودیم که از سپاهان امتیاز گرفتیم. اگر اشتباه نکنم تنها تیمی بودیم که در نقش جهان از آنها امتیاز گرفتیم و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند.

 

* بازی بسته و اتلاف وقت؟

با بی میلی و کلافگی: سوال شما انقدر کلی است که جواب دادنش سخت است. هر بازی شرایط خودش را دارد، ورزشگاه، شهر، ارتفاع و... که هربازی کاملا متفاوت است. یادم می‌آید بازی فولاد در اهواز همینطوری بازی کردیم، بازی با استقلال در جام حذفی همینطور بازی کردیم و هیچ روزنه ندادیم. سپاهان امروز در ضربات ایستگاهی خطرناک بود. سوالتان را متوجه شدم اما بیایید به خوبی‌های فوتبال فکر کنیم. ما در این جو توانستیم امتیاز بگیریم و ما به این امتیاز نیاز داشتیم و به هر حال من مطمئنم که شما تیم شهرتان است و ناراحتید. سپاهان تیم خوبی است و امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی است و تلاش بیشتری دارد، قهرمان شود. ما شرافت فوتبال را نشان دادیم و در سه بازی بعدی هم اینطور خواهیم بود.

 

* چرا این جنگدگی را در بازیهای قبلی نداشتید؟

با قطع حرف خبرنگار: بوده... جایگاه ما باتوجه به بضاعتی که داریم است. ما از این جایگاه راضی نیستیم و باید بهتر شویم اما ما همه بازیها اینطور هستیم. شما به زور یک بازی ما را جلوی پرسپولیس یا استقلال دیده باشید واقعیت این است. شما خبر ندارید بچه‌های من چقدر جنگیدند. بعضی بازیها توپ در گل می‌رود و بعضی بازیها برعکس. شما این موضوع را در نظر بگیرید که ما به عنوان تیمی جوان و کم تجربه آمدیم لیگ برتر و امروز 8 بازیکن ما بازیکنی بودند که سال پیش در لیگ یک بازی کردند. همین جنگندگی بوده و مطمئنم شما ندیدید. بعضی اتفاقات فوتبالی است اما ما این روحیه را همیشه داشتیم.

 

* گلزنی روی ارسال؟

سپاهان فوق العاده در ضربات ایستگاهی خطرناک بود و من تذکر داده بودم. اما ده دقیقه بیش از حد ضربات ایستگاهی دادیم... اینکه بگویم برای ضربات ایستگاهی برنامه خاصی داشتیم نه، تمرین کرده بودیم اما بیشتر پشت دفاع سپاهان را هدف گرفته بودیم مخصوصا رامین و دیگر مدافع این تیم که کیفیت بالایی دارند. اما ضربات ایستگاهی در فوتبال روز دنیا مورد استفاده است.

 

* چالش‌های کنار زمین؟

نقش داور چهارم در فوتبال ایران خیلی زیاد است. شما ببینید امروز چه فشاری روی ما بود و چه فشاری روی سپاهان. هر دو تیم تحت فشار است اما داور خیلی زود کارتها را خرج می‌کند. من فکر می‌کنم تحملی روی این موضوع داشته باشیم خوب است.

 

* محبوبیت بین هواداران پرسپولیس؟

بعد از یک نفس عمیق: والا... کنفرانس داشت تمام می‌شد که این سوال را پرسیدید. نه ما خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم و ما تمام بازیهای رودررو با تیمهای پایین جدول را بردیم. همه می‌دانند من مطمئنا تمام تلاشم را برای ملوان کردم و می‌خواستم ملوان امتیاز بگیرد که یکی دو امتیاز بگیریم و خیالمان خیلی راحت شود. اما من به سوال شما فکر نکردم و نقطه نظر شماست.

 

* اتلاف وقت؟

بین صحبت خبرنگار: اصلا همچین چیزی را قبول ندارم.

خبرنگار: یکم... زیاد نبودها.

دوباره با قطع صحبت خبرنگار: اصلا. اصلا. اصلا من همچین چیزی را قبول ندارم، به هیچ وجه.

خبرنگار: بگذارید حرفم را کامل کنم. ملوان یک ربع آخر بهتر از ملوان 60 دقیقه اول بود.

پاسخ مازیار: طبیعی است! شما ببینید جلوی سپاهان بازی می‌کنیم. من یک سوال از شما دارم، سپاهان جلوی فولاد چطور بازی کرد؟ می‌شود جواب من را بدهید بی زحمت. من بازیکنانی دارم که با شرافت هستند.

خبرنگار: صحبت درباره تنش داور چهارم بود، من می‌گویم یک مقدار تنش از زمین به کنار زمین آمد. 

مازیار: برای کدام حرکت؟

خبرنگار: برای زمین خوردنها.

مازیار: کدام زمین خوردن قربانت شوم؟ شما بروید از فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سوال کنید من در یک صحنه بازیکنم افتاد زمین و بنده خدا درد داشت من خواستم بلند شوم. شما از هرکسی که من با او کار کردم و از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده بپرسید... من از فوتبال می‌روم روزی که به بازیکنم یاد بدهم وقت تلف کنید. در مرام من نیست. حالا شما در آینده اگر عمری باشد و کار کنم، از من می‌بینید. اگر دلیل نتیجه نگرفتن امروز سپاهان این بوده که واقعا بازیکنان ملوان وقت تلف کردند، من اگر به جای شما بودم این سوال را نمیپرسیدم. کیفیت و دوندگی و جنگندگی و تلاش بازیکنان نشان می‌دهد... قربانتان بروم شما اندازه سه تیم من بازیکن دارید و امکانات دارید نوش جانتان. استان شما پشت تیمتان است اما اینکه زحمات تیم ما را... حالا معلوم است، ضربه بخورد بازیکن درد می‌گیرد می‌افتد زمین. بعد بگوید چون سپاهان می‌خواهد من را ببرد من با یک پا بازی کنم؟ 

 

**مازیار در حالی که نماینده هیئت فوتبال که قصد دارد نشست را تمام کند، می‌گوید: بپرسید، راحت باشید. ما هستیم در خدمتتان. جواب می‌دهم

 

خبرنگار: آقا مازیار داور و داور چهارم دست به دست هم دادند که این مساوی را برای پرسپولیس در بیاورند.

 

مازیار با بی میلی و بی توجهی: خدا خیرتان بدهد.

 

**مازیار زارع بعد از این کامنت از روی صندلی بلند شد و نشست خبری را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز