خبرگزاری کار ایران

زارع: مقابل پرسپولیس خوب نبودیم/ با برد رقبا شرایط ما حساس‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۱۱۴

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: رقبای ما هم در پایین جدول بازی‌هایشان را برده‌اند و شرایط حساس تر شده است.

به گزارش ایلنا، مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: نتیجه بازی نشان می‌دهد روند آن چگونه بوده، مطمئنا خوب نبودیم که با ۳ گل بازی را واگذار کردیم و در ادامه این چند هفته بود که خوب کار نکردیم. رقبای ما هم در پایین جدول بازی‌هایشان را برده‌اند و شرایط حساس تر شده است. باید تلاش کنیم نیفتیم.

وی افزود: باید جلوی بروز اتفاقات را بگیریم. چیزی که مسلم است؛ در چند هفته اخیر تلاش ها به اندازه کافی نبوده، باید بیشتر تلاش کنیم که امتیازات را جمع کنیم. نیم فصل اول هم تا همین‌جای لیگ نتایج‌مان به همین شکل بود. حالا امتیازات کمی بالا و پایین بود، دقیقا بعد از بازی با پرسپولیس شروع کردیم به امتیاز گرفتن، امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی ملوان گفت: نباید نا امید شویم. باید کار کنیم. فوتبال است و هزار اتفاق ولی مسلما شرایط برای ماندن حساس تر شده باید تلاش کنیم که ان‌شاالله ملوان در لیگ برتر بماند.

زارع در مورد داوری این بازی عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

سرمربی تیم ملوان در مورد مراسم تقدیر از محمود خوردبین گفت: من را صدا کردند. به احترام محمودخان و پرسپولیس حضور داشتیم. دستشان درد نکند.

وی در مورد آینده ملوان اظهار داشت: من چند هفته گذشته حرف هایم را زدم. همین الان هم باید دست باشگاه و هیات مدیره را باز بگذارم. برای اینکه نتایج بهتر شود ولی گفتم نیم فصل اول هم نتایج همین شکل بود. بعد از بازی با پرسپولیس نتیجه گیری ما شروع شد. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون الان جدول حساس تر شده، می خواهیم در لیگ بمانیم. باید تلاش کنیم این اتفای بیفتد. از آینده خبر ندارم که چه اتفاقی می افتد.

سرمربی ملوان دروخصوص شرایط محمدرضا بردبار، گفت: ما نسبت به تیم‌های دیگر بازیکن زیاد نداریم. محروم و مصدوم زیاد داشتیم. بردبار دیشب در اردو تب کرد. او را از بازیکنان جدا کردیم. قرار بود بازی کند. سعید کریمی از بهترین مدافعین ما در جریان بازی مصدوم و خارج شد. صادق (بارانی) نبود. به هرحال این ها توجیه است و من خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. بازی قبل هم بازوبند بسته بود. اگر بود به عنوان کاپیتان بازی می‌کرد. بدشانسی آورد. هم او و هم تیم که نتوانست بازی کند. امیدوارم هرجه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز