خبرگزاری کار ایران

درویش: پیروزی در دربی بهترین عیدی بود که به هواداران دادیم/ پاداش ویژه برای برد مقابل استقلال درنظر گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۴۷

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بردن دربی بهترین کادویی بود که در این روز خجسته به هوادارانمان دادیم.

‌به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، رضا درویش پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: این بهترین کادویی بود که می‌توانستیم در این روز خجسته و این عید به هواداران بدهیم. قبل از بازی به اهالی رسانه گفتم پرسپولیس فقط برای بردن آماده شده و دیدید بچه‌های ما موقعیتی به حریف نداند. ان‌شاءالله این برد نوش جان هواداران باشد که با تمام سعی و تلاش خود تیم را تشویق کردند. چه آنهایی که موفق شدند به ورزشگاه بیایند و چه آن دوستانی که به دلیل کمبود جا نتوانستند به ورزشگاه بیایند مبارک‌شان باشد. امیدوارم شادی و لبخند آنها مستدام باشد. 

وی در خصوص اینکه آیا برای این برد به بازیکنان پرسپولیس پاداش می‌دهد، گفت: خوشبختانه بازیکنان ما دنبال این چیزها نیستند. وظیفه باشگاه است که به آنها پاداش بدهد، چند بازی گذشته را هم بچه‌های ما بردند، اما موقعیت باشگاه را هم می‌دانند که باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم و مجوز آسیایی بگیریم. به همین دلیل با آغوش باز این موضوع را پذیرفتند، اما یقین بدانید پاداش ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته‌ایم و حتماً این کار را انجام می‌دهیم. وظیفه می‌دانم تشکر ویژه‌ای هم از شرکت ایرانسل داشته باشم که در این مدت خیلی به ما کمک کرد. در حالی که هنوز به زمان قسط‌مان نرسیده بودیم، با ما خیلی همکاری کردند و زودتر از موعد مقرر، در شرایطی که پولی نزد این شرکت نداشتیم، مبلغ بیشتری را در اختیار ما گذاشتند. باید از این فرصت استفاده کرده و به خاطر کمال همکاری این شرکت، تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به جهت تغییر ساعت بازی نمی‌توانستند در فضای دور زمین کار کنند و به همین دلیل مجبور شدند از وسایل دیگری استفاده کنند، اما باز هم ایرانسل کمال همکاری را با ما داشت، با وجود آنکه باید تبلیغاتش در چند هزار ثانیه پخش می‌شد اما به شکل مطلوبی این اتفاق نیفتاد، با وجود این همکاری کرد و گفت مهم این است که تیم تقویت شود و با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کند. 

درویش در مورد اینکه آیا برای افزایش حضور تماشاگران صحبتی کرده بودند، پاسخ داد: در چند روز گذشته بارها با سازمان لیگ صحبت کردم، باید همین جا بابت  همکاری شورای تامین تشکر کنم. مسئولان شورای تامین را تا آخرین لحظات در ورزشگاه دیدم که برای اضافه کردن سکوها و تعداد هواداران خیلی تلاش کردند، همین جا از زحمات آنها تشکر می‌کنم، زیرا پاسخ زحمات باشگاه را به بهترین شکل دادند.

وی در مورد احتمال تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روز برگزاری مجمع عمومی، گفت: این موضوع دست مجمع است و باید از مجمع سوال کنید. من نباید مورد سوال قرار بگیرم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا صورت‌های مالی این باشگاه شفاف است، اظهار داشت: وقتی باشگاه در بورس آمد، اتوماتیک‌وار همه چیز شفاف شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

درویش عنوان کرد: وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز برای بازسازی ورزشگاه آزادی باید هزینه ویژه‌ای داشته باشند، اما همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بودجه‌ای تامین شود و هرچه سریع‌تر برای رفع این نواقص اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز