خبرگزاری کار ایران

ادعای درویش درباره توطئه علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۸۱

رضا درویش درخصوص توطئه ای علیه پرسپولیس ایجاد شده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان جلسه امروز مجلس پیرامون مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال در گفتگو با خبرنگاران درباره محتوای جلسه امروز گفت: جلسه پیرامون مشکلاتی است که استقلال و پرسپولیس با آنها مواجه هستند که انشالله بتوانیم با همفکری و همراهی دوستان مجلس، موانع مرتفع شود. از آنها تشکر می‌کنیم و چندمین بار است که در خدمت برادران بودیم اما مهم اثر این جلسات است، امیدواریم این جلسات اثری هم داشته باشد و مشکلات مرتفع شود تا مشکلات حل شوند.

وی افزود: ما هم امیدواریم این جلسات اثر داشته باشد و مشکلات حل شوند.

او راجع به گزارش یکی از روزنامه‌ها مبنی بر حذف پرسپولیس از آسیا توضیح داد: من متاسفانه این گزارش را ندیدم اما خیلی‌ها برنمی‌تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت گفتگوی خیلی افراد را دیدید که می‌گفتند پرسپولیس نباید برود آسیا، حالا اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است. اینکه افرادی یک حرفی می‌زنند و دوست دارند هواداران را ناراحت کنند، باید بروید از آنها علتش را بپرسید.

درویش با اشاره به مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: همین الان یکی از مواردی که بحث بسیار داغی در موردش شد این بود که تصدی وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال را حل کنند و روشهای خوبی هم پیشنهاد دادند و ظرف 2-3 روز آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مشکل حضور پرسپولیس در آسیا گفت: فقط شایعه است. دو مطلب هست؛ یکی مواردی است که من و باشگاه و همکارانم باید برطرف کنیم و ما تمام تلاشمان را کردیم که این مشکلات را برطرف کنیم اما در سخت‌افزار مسائلی هست که به باشگاه مربوط نیست و تصمیم‌گیرنده مدیران بالادستی هستند.

وی در پاسخ به این سوال افزود: مثلا ورزشگاه آزادی که دست من نیست، می‌دانم هدف مسئولان ورزش و ورزشگاه آزادی زحمت می‌کشند و این مشکل را حل خواهند کرد یا بحث تصدی وزارت ورزش بر دو باشگاه که من قادر به رفع مشکل نیستم و در حیطه من نیست اما می‌دانم تلاش وزارت ورزش، آقای قربانزاده و... برای این است که مشکل را حل کنند و طی همفکری نمایندگان مجلس طی دو سه روز آینده حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز