خبرگزاری کار ایران

خمز: تنها به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنیم/ بسیاری از تیم‌های تهاجمی دنیا با تک مهاجم بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۷۹

سرمربی تراکتور گفت: تنها به کسب سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم و نتیجه‌ای به جز برد ما را قانع نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل پیکان تهران، اظهار داشت: بازی تهاجمی انجام خواهیم داد. ما نتیجه‌ای به جز برد نمی‌خواهیم؛ چرا که نتیجه‌ای به غیر از این، به دردمان نمی‌خورد. هدف‌مان داشتن توپ، حمله و پیروزی است؛ البته می‌خواهیم به خوبی دفاع هم کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برابر پیکان با تک مهاجم بازی خواهید کرد؟ توضیح داد: دوست دارم با تک مهاجم بازی کنم. خیلی از تیم‌های تهاجمی دنیا از جمله منچسترسیتی، رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال و لیورپول با تک مهاجم بازی می‌کنند. قبلاً هم گفته‌ام، حضور دو یا سه مهاجم نشانگر بازی تهاجمی نیست، بلکه تیم باید ایده بازی تهاجمی را داشته باشد.

خمز در خصوص ترتیب پنالتی‌زن‌های تراکتور، توضیح داد: اینکه دو بازیکن در کورس آقای گلی داریم، خیلی مهم بوده و نشان‌ دهنده ظرفیت تیم ما در زمینه ایجاد گل است؛ اما این رقابت باید سالم باشد. اگر رقابت دو بازیکن به تیم ضربه بزند، هر دو را بیرون می‌گذارم! تنها هدفمان پیشرفت تیم است. هر دو بازیکن باید بدانند که تمامی کارهایشان باید برای بهبود شرایط تیم باشد. باتوجه به تمرینات، اعضای تیم می‌دانند که چه کسانی باید ضربات کاشته یا پنالتی بزنند؛ البته گاهی به خاطر شرایط بازی، خود بازیکن دوست ندارد پنالتی بزند. به هر حال پنالتی‌زن اول ما رضا اسدی است.

سرمربی تراکتور در رابطه با وضعیت خایمه رومرو، گفت: تمامی بازیکنان آماده بازی هستند، ولی نمی‌توانم از 22 بازیکن به طور همزمان استفاده کنم. از هر بازیکن که حضورش به صلاح تیم باشد، استفاده خواهم کرد. رومرو مثل بسیاری از بازیکنان، فرصت کمتری برای بازی پیدا کرده است. هر موقع من صلاح بدانم، به او بازی خواهم داد. ما فرصت زیادی به رومرو نداده‌ایم تا توانایی‌هایش را ثابت کند. این بازیکن مدت کمی است که به اینجا آمده و عادت کردنش به شرایط اینجا کمی زمان‌بر است. 

سرمربی تراکتور در رابطه با سیستم بازی تیم پیکان، اظهار داشت: ما برای اینکه به حریف اجازه ضد حمله ندهیم، می‌خواهیم حفظ توپ کرده و بازی را نزدیک به دروازه پیکان کنترل کنیم.

وی در رابطه با سوال خبرنگاری در خصوص احتمال ضد حمله حریف و پنالتی دادن مدافعان تراکتور، توضیح داد: موضوعی که من را نگران می‌کند، نگاه منفی شما است. کمی باید خوش‌بین ‌تر باشیم. ما تیمی داریم که کارهای مثبت را بیشتر از کارهای منفی انجام می‌دهد. ما برای کسب رتبه چهارم جدول تلاش می‌کنیم. فقط می‌خواهم خاطرات را مرور کرده و جایگاه تیم را با فصل گذشته مقایسه کنید. همه تیم‌ها روی اشتباهات گل دریافت می‌کنند و ما در بازی با ملوان روی ضد حمله گل دریافت کردیم و تیم جنبه‌های مثبت بیشتری نسبت به نکات منفی دارد. امکان دارد من، رقیب، بازیکن و یا داور اشتباه کند و احتمالات در فوتبال بی‌نهایت است. ما بعد از هر بازی نکات مثبت و منفی را برای بازیکنان آنالیز می‌کنیم و در تمرینات روی این نکات کار می‌کنیم.

خمز در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتر، بیان کرد: توپ‌ها را باید با توپ‌های بهتری که در بازار وجود دارد، عوض کنند.

وی در خصوص ساعت برگزاری بازی و تأثیر گرما بر عملکرد تیم، بیان کرد: هر دو تیم در شرایط یکسان بازی می‌کنند و این موضوعات تأثیر یکسانی روی هر دو تیم دارد.

سرمربی تراکتور در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، گفت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز