خبرگزاری کار ایران

خمز: خیلی از تیم‌ها سعی کردند مسی را کنترل کنند/ فشار قهرمانی روی دوش تراکتور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۷۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیلی تیم‌ها در سال‌های اخیر برنامه داشتند تا مسی را کنترل کنند.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و کنترل کردنش سخت است. آنها بازیکنان سریع و تکنیکی دارند. ما سعی خواهیم کرد توپ را حفظ کنیم و نظم تیمی را هم حفظ کنیم و فضای کمتری به آنها بدهیم تا اینطور بازی را کنترل کنیم.

وی در مورد محرومیت دو بازیکنش اظهار داشت: روی ما هیچگاه نبود بازیکنان تاثیر نخواهد گذاشت. من از الان فکر کردم که چه کسی قرار است در آن پست بازی کند. مطمئنا کسی که آنجا بازی می‌کند، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد کارت زردهای متعدد هادی محمدی توضیح داد: در واقع من این ریسک را قبول کردم. تیم ما همیشه بالا بازی می‌کند و از بالا پرس میکند و وقتی شما چنین ریسکی دارید، خطا هم زیاد می‌کنید. من از تیمم می‌خواهم صددرصد بازی کنند، اگر بخواهم شصت درصد بازی کنیم، قطعا تعداد خطا کمتر خواهد شد.

او راجع به عملکرد مهدی ترابی گفت: من هیچ برنامه مشخصی برای کنترل هیچ بازیکن خاصی ندارم. می‌توانم مثال بزنم که خیلی تیمها در این سالها برنامه داشتند مسی را مهار کنند اما وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، خیلی سخت است که او را مهار کنید. در واقع کاری که ما می‌کنیم این است که بازیکنان را آنالیز می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا می‌کنیم و این را به بازیکنان منتقل خواهیم کرد. اما ما هیچ برنامه ای نداریم که بخواهیم برای مهار بازیکنی، کسی را از جایی به جای دیگر بگذاریم. ما سعی خواهیم کرد که به صورت تیمی پرسپولیس را مهار کنیم.

خمس در پاسخ به سوالی پیرامون استفاده از بازیکنان جوان توضیح داد: من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم. من کارت شناسایی آنها را نگاه نمی‌کنم که ببینم چند سال دارد. هرکسی که بهتر باشد بازی خواهم کرد.

وی درباره شانس قهرمانی تراکتور گفت: من فکر می‌کنم تیمهایی که هدفشان این است که قهرمان شوند، پرسپولیس و استقلال و سپاهان و گل‌گهر هستند که هزینه بیشتری کرده‌اند اما برای ما قهرمانی وظیفه‌مان نیست. این رویای ماست که اگر برسیم خوشحال خواهیم شد اما فشار سنگینی که برای قهرمانی وجود دارد، روی دوش ما نخواهد بود.

خمز در بخش دیگری از اظهاراتش با انتقاد از اینکه تاکنون به نفع تراکتور پنالتی گرفته نشده است، گفت: برای تیمی مثل پرسپولیس این همه پنالتی می‌گیرند، ولی تاکنون برای ما پنالتی نگرفته‌اند. شاید چیزهایی وجود دارد. آیا قضاوت برای استقلال و پرسپولیس با تراکتور یکسان است؟ اینکه امسال برای تیم ما پنالتی نگرفته‌اند، عجیب نیست؟ شاید هم من منفی فکر می‌کنم.

وی در رابطه با میزان آمادگی محمد عباس‌زاده، خاطرنشان کرد: عباس‌زاده می‌تواند با تلاش بیشتر به روزهای خوبش برگردد. اسدی شرایط فوق العاده دارد و عباس‌زاده و پاکدل هم دیگر مهاجمان من هستند که به موقع از آنان استفاده خواهم کرد. اگر به جای اسدی از بازیکن دیگری استفاده کنم، برای همه سوال پیش می‌آید که چرا بازیکن آماده را روی نیمکت قرار داده‌ام. عباس‌زاده باید سخت تلاش کند تا به بهترین شرایط آمادگی برسد. این بازیکن جزء بهترین مهاجمان لیگ ایران در زدن ضربات آخر است.

سرمربی تراکتور در پایان سخنانش تأکید کرد: بازی کردن یا نکردن رومرو گومز، سورپرایزمان برای بازی فردا نیست؛ هدف ما ارائه بازی خوب و کسب نتیجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز