خبرگزاری کار ایران

سرمربی تراکتور: استقلال یک رقیب خیلی خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۵۸

نشست خبری پاکو خمز پیش از بازی استقلال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: سه بازی آن ها را کامل دیده ام. یک رقیب خیلی خوب و یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. همیشه وقتی با تیم های بزرگ بازی می کنید باید بهترین تلاش را انجام بدهید. ما می خواهیم یک بازی خوب انجام بدهیم و این برای هواداران خیلی مهم است.

خمس درباره مشکلات تیمش در خط حمله عنوان کرد: کار مربی این است که تیم بتواند موقعیت ایجاد کند و به بازیکنان بگوید که در این زمینه بهتر شوند. یک مربی کارش این است که تیم بتواند موقعیت خلق کند، درست پرس کند و خوب دفاع کند. مربی نمیتواند در ضربات آخر تاثیر زیاد داشته باشد، ما تمرین میکنیم اما گلزنی یک چیز استعداد و خدادادی است. اگر موقعیت گل نمی شود، باید سعی کنیم آنقدر موقعیت بسازیم تا به گل برسیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم فردا موقعیت زیادی خواهیم داشت و امیدوارم اینطور باشد.طبیعی است مقابل تیمهای بزرگ موقعیت کمتر باشد اما فکر می‌کنم تیمم این پتانسیل را دارد.

سرمربی تراکتور درباره تاثیر این بازی بر تقابل جام حذفی دو تیم گفت: تمرکز من الان روی بازی لیگ است و باید بازی به بازی جلو برویم. بعد از بازی فرصت داریم روی جام حذفی فکر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز